חדשות בארץ

פטנט ישראלי חדש: מערכת שתזהה טביעה בבריכה בזמן אמת, ותתריע על כך למכשיר הטלפון

פטנט ישראלי חדש של הייטיקיסט מזכרון יעקב, ביא בשורה חדשה ומשמחת בתחום שמטריד בימים אלו את כולנו, בעקבות עשרות מקרי הטביעה האחרונים שנרשמו בבריכות ביתיות וציבוריות

המערכת הייחודית שמצויידת בחיישני זיהוי (מתוך סרטון של תאגיד השידור הציבורי 'כאן')המערכת הייחודית שמצויידת בחיישני זיהוי (מתוך סרטון של תאגיד השידור הציבורי 'כאן')
אא

פטנט ישראלי חדש של הייטיקיסט מזכרון יעקב, שתועד במסגרת סדרת כתבות בשם 'מצילים את הילדים' מטעם תאגיד השידור הציבורי 'כאן' - מביא בשורה חדשה ומשמחת בתחום שמטריד בימים אלו את כולנו, בעקבות עשרות מקרי הטביעה האחרונים שנרשמו בבריכות ביתיות וציבוריות. 

המצלמה של הפיתוח החדשני מצוידת עם עדשה של 90 מעלות, שקולטת את כל קרקעית הבריכה ומנתחת את התמונה שמתקבלת בזמן אמת. "ברגע שהיא מזהה אנשים בבריכה היא מתחילה לעקוב אחריהם", אומר ההייטקיסט שעומד בראש הפיתוח המהפכני. "החלק הייחודי של המערכת הוא שזה מבוסס על אינטיליגנציה מלאכותית. בעצם 'אימנו' את המערכת לזהות בני אדם, להבדיל מכל אובייקט אחר".

לאחר שהיא מזהה אנשים, היא מתחילה לנתח את התמונות בצורה של פריים אחר פריים, ו'להבין' מה היא רואה. אחד הדברים החשובים ביותר שהמערכת הזו יודעת לעשות הוא לזהות את מיקום הראש של האדם ביחס למים. 

 

 

תגיות:טכנולוגיהפטנטהייטק

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה