חדשות בארץ

חוה נדרסה למוות, ומשפחתה בטוחה: "זה פיגוע"

חוה רויזין מעמנואל נדרסה למוות בשבוע שעבר על ידי נהג פלסטיני. משפחתה בטוחה שזהו פיגוע דריסה, ומספרת על אישה מיוחדת במינה

אילוסטרציהאילוסטרציה
אא

עצוב וכואב: חוה רויזין בת ה-42, תושבת עמנואל, נדרסה בשבוע שעבר (חמישי) למוות בעודה עומדת בתחנה הסמוכה לחוות גלעד שבשומרון,בדרכה לביתה.

הדורס הינו נהג מונית פלסטיני כבן 60. מיד לאחר האירוע הוא נמלט מהמקום, אך שעה קלה לאחר מכן הסגיר את עצמו למשטרה, כשהוא מסביר שחשש מכך שתושבי המקום יפגעו בו. דובר צה"ל ציין כי מבירור ראשוני שנעשה נראה שקיימת סבירות גבוהה שמדובר בתאונה, אך בשלב זה טרם נשללו כיווני חקירה אחרים. אולם במועצה האזורית שומרון מתעקשים על כך שמדובר ללא ספק בפיגוע.

אמה של חוה, נינה ורטובייה, טענה: "אומרים פיגוע כי למישהו נוח להגיד ככה. אבל אני מבקשת שיגידו את האמת – שלקחו את הילדה שלי בעד כלום. הנהג הדורס נסע במהירות רבה עושה פרסה ואחר כך דרס אותה במהירות. למה הוא עשה את זה? זה פיגוע, פיגוע, פיגוע".

עוד סיפרה האם כי חוה הייתה בת יחידה שעלתה לארץ לפני 26 שנה מאוקראינה לישראל. "הייתי חילונית", היא אמרה, "אבל חוה הכניסה את הדת לבית, בזכותה התחלנו לשמור שבת וכשרות".

היא גם הוסיפה: "חוה הייתה ילדה טהורה וטובה, היא אהבה אנשים ונהגה לנחם ולברך כל אחד. הרבה מהברכות שלה התקיימו . היא נהגה לברך זוגות חשוכי ילדים והיו נולדים להם ילדים, אבל היא עצמה לא זכתה להשאיר אחריה ילדים".

בעלה של חוה, שמואל, סיפר: "היא בדיוק חזרה מאלון מורה, דיברנו ואמרתי לה: 'תחזרי בשלום ושיהיה בהצלחה'. היא אמרה שהיא בתחנה ומחכה לקו 101 מאריאל או לטרמפ ראשון. לא היה לה שום צורך לחצות את הכביש. יש בתחנה אבטחה, חיילים, לא ייתכן שהלכה לאמצע הכביש והחיילים לא יעירו לה. אני בטוח שזה פיגוע דריסה".

תגיות:פיגועשומרוןחוה רויזין

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה