מעניין

הרופאים רצו לנתק את החולה ממכשיר ההנשמה, ואז קרה דבר מדהים

אינסטינקט של אבא: כשהרופאים רצו לנתק את בנו ממכשיר ההנשמה, האב התבצר בחדרו כשהוא חמוש באקדח. כיצד הסתיימה הסאגה? בנס מדהים שממחיש לנו אמיתותה של תורה מהי

לצפייה בתמונה

לחץ כאן
אא

כשבנו של ג'ורג' פיקרינג השני מטקסס שבארה"ב שכב בתרדמת במשך חודשים ספורים לאחר שלקה בשבץ - הרופאים הודיעו לו יום אחד כי בכוונתם לכבות את מכונת ההנשמה, זאת למרות התנגדותו של האב. 

כששוב ושוב הסבירו הרופאים למשפחה כי מצבו של הבן בכי רע, וכי אין סיכוי שהוא יתעורר מהתרדמת - המשפחה הבינה את המצב, והסכימה לניתוק ממכשיר ההנשמה ולתרומת איברים. היחידי שהתנגד לכך הוא ג'ורג', אבי המשפחה, אך כשראה עד כמה אטומה המערכת בפני בקשותיו החוזרות ונישנות להשאיר את בנו בחיים, בחר ג'ורג' במעשה הקיצוני הבא: הוא התבצר בחדר בית החולים סמוך למיטת בנו כשבידו אקדח, ואיים על כל מי שניסה ליצור עמו קשר.

"אני אהרוג את כולכם", צעק פיקרינג אל עבר עובדי בית החולים שניסו לפתוח את הדלת. במשך שעות ניסו קציני המשטרה מהימ"מ לנהל איתו משא ומתן, אך לשווא. "פיקרינג נחוש להציל את חיי בנו", דווח אז בתקשורת. "הוא מתעקש שבנו לא מת מוות מוחי".

 

בניגוד לתחזיות הפסימיות - הבן החלים לחלוטין 

התקשורת סיקרה כל דקה שעברה על האב בחדר הזה, ובזמן שג'ורג' החזיק בידו של בנו והתפלל לנס - איש לא חלם על מה שקרה בדקות הבאות: הבן, שבמשך חודשים אחדים לא הראה כל סימני התאוששות - הגיב פתאום בתזוזות בלתי הגיוניות בגופו, ובדיוק כשהשוטרים החמושים הסתערו פנימה במטרה לאסור את האב - ג'ורג' הבן פקח את עיניו, והסערה הגדולה החלה.   

"תקרא לזה אינטואיציה של אבא. משהו אמר לי שבית החולים טעה בשיקול הדעת שלו. הרופאים נעו מהר מדי, וידעתי שאם יש לי שלוש או ארבע שעות באותו לילה, הייתי כבר מרגיש את זה אם ג'ורג' היה מת מוות מוחי. אף אחד לא הקשיב לי, אז הדרך היחידה שבה יכולתי להרוויח קצת זמן היא על ידי איומי אקדח וכל מה שידעתי באותם רגעים הוא שאני צריך להיות עם הבן שלי ולא לוותר עליו".

בדיעבד מסתבר שהאסטרטגיה הנואשת שלו הוכיחה את עצמה. בשעות שבהן סירב פיקרינג לעזוב את חדר בנו, הוא הרגיש בלחיצת היד שלו שהוא מקבל 'בן חדש'. הויברציות שנבעו בחזרה אליו היו כאלה שמבשרות בשורת חיים מסוג אחר. כיום, לאחר שבנו הבריא כליל ממצבו והוכיח לעולם כולו ששום דבר איננו סופי עד שהקב"ה מחליט כך - ג'ורג' מקווה שאנשים יפיקו מהסיפור שלו את הלקח המתאים. 

ומה יש לבנו להגיד על זה? "כל דבר טוב שעושה אותי למי שאני היום נזקף לזכותו של האיש הזה, אבא שלי שיושב לידי. הוא עמד איתן מול החוק השבור של המדינה שלנו, החוק שאומר שיש לנתק אנשים ממכונות שמאריכות את החיים שלהם - אפילו שהם לא מתים באמת. אני כאן עכשיו רק בזכות העקשנות שלו עליי, והיום אני יודע: זו הייתה אהבה".

כיצד מתייחסת היהדות להמתת חסד? הרב זמיר כהן בשיעור מאלף בנושא, שלא תרצו לפספס: 

 

תגיות:חולהניתוקהנשמהמכשירנס

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה