חדשות בעולם

אסון כבד באיטליה: גשר התמוטט סמוך לעיר גנואה, חשש לעשרות הרוגים

כמאתיים מטר מהגשר, המתנשא לגובה של כתשעים מטר, קרסו על נהר, בניינים ופסי רכבת באזור תעשייה. שר התחבורה האיטלקי כינה את האירוע "טרגדיה עצומה"

(צילום: משטרת איטליה)(צילום: משטרת איטליה)
אא

לפחות 22 בני אדם נהרגו היום (שלישי) בהתמוטטות גשר בסמוך לעיר הנמל גנואה שבצפון איטליה. בשלב זה עדיין קשה לאמוד את מספר ההרוגים והפצועים, אך התקשורת המקומית מדווחת כי קיים חשש לעשרות הרוגים. שר התחבורה של איטליה, דנילו טונינלי, כתב בחשבון הטוויטר שלו כי הוא עוקב בחשש רב אחרי מה שמסתמן כ"טרגדיה עצומה".

גשר מורנדי משמש ככביש מהיר המחבר בין גנואה לערים שמסביבה ומהווה עורק תחבורה ראשי לריבריה האיטלקית ולחוף הדרומי של צרפת. הוא נבנה בשנות השישים, ובשנת 2016 עבר שיפוץ וחיזוק. בעת קריסתו, סביב השעה 11:30 (שעון מקומי), התחוללה סערה עזה. הגשר מתנשא לגובה של כתשעים מטר, וכמאתיים מטר ממנו (מתוך כקילומטר מאורך הגשר) קרסו – יחד עם כעשרים כלי רכב שהיו על הגשר – על נהר, בניינים ופסי רכבת באזור תעשייה. אחד מהעדים לקריסה הגדיר את המראה כ"מחזה אפוקליפטי".

(ללא קרדיט)

כוחות ההצלה, ובתוכם כ- 200 כבאים, עסוקים בחילוץ הלכודים מתחת ההריסות. במהלך פעולות החילוץ היה קיים חשש לדליפת גז, והמחלצים והתושבים באזור פונו מן המקום. 

(וידיאו: משטרת איטליה)

 

תגיות:איטליההתמוטטותגשר

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה