חדשות בעולם

חשד לפיגוע בלונדון: מספר פצועים באירוע דריסה מחוץ לפרלמנט

נהג הרכב הפוגע, גבר בשנות העשרים המאוחרות לחייו, נעצר בזירה. משטרת לונדון מסרה כי האירוע נחקר כפיגוע טרור

(צילום: שאטרסטוק)(צילום: שאטרסטוק)
אא

מספר בני אדם נפצעו הבוקר (שלישי) בלונדון לאחר שמכונית פגעה במספר הולכי רגל ורוכבי אופניים והתנגשה במחסומים שמוצבים מחוץ לבניין הפרלמנט בווסטמינסטר. הפצועים אינם בסכנת חיים. משטרת לונדון חסמה את האזור לתנועה. תחנת הרכבת התחתית של ווסטמינסטר נסגרה אף היא. עדי ראייה במקום טענו כי הנהג האיץ במכוון את מהירות הרכב כדי לפגוע בהולכי הרגל.

כוחות גדולים של משטרה הגיעו במהירות אל הזירה ועצרו את נהג הרכב הפוגע, בשנות ה- 20 המאוחרות לחייו. במכוניתו לא אותרו כלי נשק. משטרת לונדון מסרה כי האירוע מוגדר בשלב זה כפיגוע טרור, וכי הנהג נעצר בחשד לעבירות טרור. החקירה מנוהלת על ידי היחידה ללוחמה בטרור של המשטרה.

(קרדיט וידיאו: Vincent McAviney, EuronewsNBC)

ראש הממשלה תרזה מיי התייחסה לפני שעה קלה לאירוע. בציוץ בחשבון הטוויטר שלה היא כתבה: "מחשבותיי עם אלו שנפצעו בתקרית בווסטמינסטר". היא הודתה לכוחות החירום על "תגובתם המיידית והאמיצה".

במרץ 2017 נהרגו ארבעה בני אדם באזור הפרלמנט הבריטי בפיגוע משולב של דריסה ודקירה. המחבל פגע בהולכי רגל בגשר ווסטמינסטר בסמוך לפרלמנט, ולאחר מכן דקר למוות שוטר שהיה בשטח הפרלמנט. בפיגוע קטלני נוסף, שכלל דריסה ודקירה, שהתרחש ביוני 2017 באזור גשר לונדון, שלושה מחבלים מארגון דאע"ש רצחו שמונה בני אדם.

תגיות:דריסהלונדון

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה