ונשמרתם

השיטה החדשה של המיסיונרים: סרטון אלים על צליבת יש"ו, מנסה להפיל בפח נערים דתיים

המיסיונרים לא מפסיקים לנסות להפיל יהודים ברשתם, ושוקדים כל העת על תוכניות זימה חדשות. הפעם באמתחתם: ניסיונות פיתוי של נערים צעירים באמצעות סרטוני יוטיוב, שבהם הם מזמינים את הנערים להצטרף לנצרות ולעבור טבילה - גם ללא ידיעת הוריהם

(צילום מסך מתוך 'כאן רשת ב')(צילום מסך מתוך 'כאן רשת ב')
אא

המיסיונרים לא מפסיקים לנסות להפיל יהודים ברשתם, ושוקדים כל העת על תוכניות זימה חדשות. הפעם באמתחתם: ניסיונות פיתוי של נערים צעירים באמצעות סרטוני יוטיוב, שבהם הם מזמינים את הנערים להצטרף לנצרות ולעבור טבילה - גם ללא ידיעת הוריהם. 

על פי הדיווח ב'כאן רשת ב'' - משפחות רבות שילדיהן נפלו בפח פנו למשטרה, אך זו לדבריהם לא נקפה אצבע כדי להעמיד לדין את הפושעים, זאת למרות שמדובר בעבירה פלילית שלצדה עונש מאסר בפועל. 

החדשה המסעירה פורסמה לאחרונה בתוכניתה של המגישה קרן נויבאך, שבה הובא לידיעת הציבור כי אחדים מן הנערים באותן משפחות תועדו כשהם מוטבלים לנצרות. לתוכנית התראיין בין היתר אב דתי מהדרום שבנו בן ה-11 כמעט ונפל ברשת המיסיונרית, אך בחסדי ה' יתברך - הדבר התגלה בזכות המחנך שלו. 

כשהמחנך הבחין כי הילד מנותק בשיעורי התנ"ך הוא ניסה לברר עמו את סיבת הדבר, ונחרד למשמע תשובתו כי הוא 'מנסה לדבר עם ישו'. האב ההמום סיפר כי למרות שהם משפחה דתית ומדובר בחוסר נעימות אדיר - הוא מוכן להיחשף כי מדובר בסכנה, וחשוב לו למנוע את האסון הרוחני הבא. 

 

איך אפשר לפתות ילד תמים לסטות מדרך הישר והאמת, לכיוון השקר של הנצרות?

כעת מסתבר שלא רק שמדובר בתופעה רחבת היקף, המיסיונרים מתרכזים בעיקר בנערים ממשפחות דתיות או מסורתיות. אם נוספת שהתראיינה לתוכנית סיפרה כי בנה בן ה-14 נמצא בקשר הדוק עם המיסיונרים כבר שנתיים, מאז שהיה בן 12 בלבד. 

איך אפשר לפתות ילד תמים לסטות מדרך הישר והאמת לכיוון השקר של הנצרות? ההורים מספרים כי בחלק מהסרטונים מופץ מעשה הצליבה של יש"ו עם כיתובים כמו: "רק תראו כמה רע היהודים הביאו לעולם". "הבן שלי ראה את הסרט הזה, סרט מאוד אלים על איך שצלבו את ישו והם הכניסו לו לראש - תראה כמה רע יהודים עשו", ההורים סיפרו. 

אחד הילדים שצפה בסרטון סיפר בבכי כי כשראה את זה, הוא הרגיש שהוא שונא את עצמו. 

פרופ' אהרון פרידמן, שפועל מזה שנים במרכז ל'נפגעי כתות' הסביר כי מדובר בקבוצה של "סוציפתים שהתחילו לפעול על ילדים לא מלהט דתי, אלא משיכרון כוח", כדבריו. הצעתו להורים להקדים תרופה למכה היא להוציא צווי מניעה כדי להכריח את המשטרה לפעול בנדון. 

תגיות:יוטיובונשמרתםנעריםמיסיונרים

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה