חדשות בארץ

הגיבור שהציל את הילד שנפל מהרכב: "האמא לא אמרה לי כלום, אבל אני לא מאשים אותה"

אחד הגיבורים שהציל השבוע את הפעוט שנפל מהמכונית בצומת כלנית, משחזר את התקרית שהחסירה פעימה בלב אלפי צופים: "הילד התגלגל על הכביש, שכב ונעמד. לא חשבתי יותר מדי, רצתי אליו ותפסתי אותו"

אא

אלפי צופים נותרו בהלם נוכח הסרטון שתועד השבוע במצלמות האבטחה, ובו נראה פעוט כבן שלוש כשהוא נופל ממכונית שביצעה פנייה בצומת סואנת במיוחד, סמוך לבית החולים 'אסותא'.

מי שנהג במכונית היא אמו של הפעוט - תושבת אשדוד בת 29, שמאוחר יותר נחקרה על התקרית הנוראית, ורישיונה אף נשלל ממנה ל-60 יום. 

התקרית הסתיימה בנס גדול לאחר ששני עוברי אורח שקלטו את המתרחש בזמן אמת, רצו ריצת אמוק לעבר הפעוט תוך כדי סיכון חייהם שלהם - והצליחו להציל אותו ברגע האחרון ממש.

אחד הגיבורים, צוריאל מולאי שמו, התרכז בילד ואסף אותו אל חיקו בזמן שחברו, הגיבור השני, השליך עצמו אל הגלגלים של הרכב שהתקדם לכיוון הילד, כפי שניתן לראות בסרטון. 

בראיון לעודד בן עמי בתוכנית 'שש' סיפר מולאי כי זיהה את התקרית בזמן שעמד ברמזור האדום.

"היה לנו אור אדום ברמזור, ואז לחלק מהתנועה היה אור ירוק והם התחילו בנסיעה - ופתאום אני קולט מהאוטו האחרון ילד פותח את הדלת ועף", הוא משחזר. "אמרתי לאנשים שהיו איתי 'תעצרו את הרכב'. הילד התגלגל על הכביש, שכב ונעמד. לא חשבתי יותר מדי, רצתי אליו ותפסתי אותו".

עוד הוסיף מולאי כי האם הגיבה בהלם, אך לא אמרה דבר. "נראה לי שהיא הייתה בהלם, לא הבינה מה קורה לה. היא לא אמרה לי שום דבר, אבל אני לא מאשים אותה", סיכם. 

תגיות:נפילהרכבילדיםסכנה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה