חדשות בעולם

תקרית משפילה ביוון: מאבטחים השליכו נער ישראלי ללב ים

מאבטחים יווניים השליכו נער ישראלי ללב ים והתעללו בו, למרות שטען כי לא הוא אחראי על מעשה הקונדס שהאשימוהו בו

(צילום: shutterstock)(צילום: shutterstock)
אא

סיוט בלב ים: נער ישראלי בשם עילאי חמו מחיפה עבר לאחרונה תקרית משפילה על ספינה ביוון, כאשר תגרה התפתחה בינו לבין מאבטחי הספינה שעליה שהה עם חבריו. 

הכל התחיל כאשר אחד הנערים הישראלים זרק פלטת עץ לים - כבדיחה בין החבר'ה. אלא שאת המאבטחים היוונים הבדיחה לא הצחיקה, ובחושבם כי מדובר בחמו - הם החלו להתווכח, לריב ואף להתעלל בו פיזית. בראיון ל'ווינט' סיפר חמו כי הם היכו אותו בפנים וצרחו עליו, למרות שהוא ניסה להסביר להם שלא הוא זה שזרק את הפלטה לים. 

אך המאבטחים שלא האמינו לו, המשיכו במעשיהם וגררו אותו לעבר קצה הספינה, תוך כדי מכות שהם ממשיכים לתת לו. "ואז הם העיפו אותי למים, ואמרו לי 'תשחה'. שחיתי מרחק של יותר מחצי קילומטר לכל כיוון, עד שהגעתי לפלטה והבאתי אותה חזרה", סיפר חמו ההמום, והוסיף כי גם אז לא נרגעו אנשי הצוות, והכריחו אותו להישאר במים עוד קצת כדי ללמוד לקח. 

 

"התקרית הזו יכלה להסתיים בפציעה ואפילו במוות"

חמו ניסה לעלות לספינה יחד עם הקרש, אך המאבטחים סירבו לאפשר לזה לקרות. "כל אחד בתורו דחף אותי למים עוד פעם ועוד פעם", שחזר.

רק כשראו שהוא תשוש לחלוטין ומיואש - החליטו המאבטחים למשות אותו מהמים ולהעלות אותו אל הספינה בחזרה. 

על הספינה הראו הנערים למאבטחים סרטון שצילם אחד מהם, שמראה בבירור כי לא חמו הוא זה שזרק את הפלטה - והמאבטחים הביעו את התנצלותם, אך כשחמו חזר לישראל הגישה משפחתו תלונה במשטרה נגד חברת הנסיעות שדרכה רכשו הנערים את חבילת הנופש. "התקרית הזו יכלה להסתיים בפציעה ואפילו מוות בטביעה", טוענת ליז, אמו של עילאי. 

תגיות:סיוטספינהנעריוון

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה