חדשות בעולם

סאגה דרמטית באוסטרליה: איך מצליחים 12 אסירים לברוח מבית הכלא?

הכתובת הייתה על הקיר: דרמה בכלא האוסטרלי 'גרינו', לאחר ש-12 אסירים הצליחו להימלט ממנו בעיצומן של הפרות סדר גדולות. שלושה מן האסירים נתפסו והוחזרו לכלא, אך התקשורת המקומית ממשיכה להזהיר את התושבים ומנחה לנעול דלתות עד ללכידת תשעת האסירים הנוספים

(צילום: shutterstock)(צילום: shutterstock)
אא

הכתובת הייתה על הקיר: דרמה בכלא האוסטרלי 'גרינו', לאחר ש-12 אסירים הצליחו להימלט ממנו בעיצומן של הפרות סדר גדולות. 

המהומות בחצר בית הסוהר החלו אתמול (ג') בשעות הבוקר, כאשר עשרות אסירים החלו לריב ביניהם ולהצית אש במספר מוקדים בכלא. לא ברור כיצד, אך בזמן שהסוהרים היו עסוקים בכיבוי השריפות ובהרגעת הרוחות - 12 האסירים מצאו את דרכם מחוץ לכותלי בית הסוהר. כשהדבר התגלה שעות ספורות לאחר מכן, המשטרה פתחה במצוד נרחב אחריהם, והצליחה ללכוד שלושה אסירים ולהחזירם בחזרה לבית הסוהר. 

כעת מתברר שהכתובת הייתה על הקיר כל הזמן, שכן הרשויות התריעו על צפיפות יוצאת דופן: במבנה שאמור לאכלס כ-220 אסירים, שוהים כיום 323 אסירים. "זו הייתה רק שאלה של זמן עד שהאסירים יתחילו לצאת מדעתם בעקבות הצפיפות", אומרים כעת בתקשורת המקומית, שלא מפסיקה לסקר את הסאגה הדרמטית ואף להזהיר את התושבים המפוחדים להקפיד על נעילת דלתות עד לתפיסתם של האסירים. 

"בתוך תא שמיועד לאסיר אחד, מכניסים מיטות קומותיים או מזרון על הרצפה", התלוננו סוהרים בכלא לפני כשנה, כאשר כתבים נשלחו לסקר את מצבם. 

תגיות:אסיריםאוסטרליהבריחהכלא

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה