ונשמרתם

ונשמרתם: בן 4 אושפז במצב קשה לאחר שנגע בזחל. כעת אמו מזהירה אחרים

בן ארבע מבריטניה אושפז לאחרונה עם חום גבוה ופצעים בכל גופו, לאחר שנגע בזחל שטייל על עץ אלון. כעת אמו מבקשת להזהיר הורים אחרים: "ילדים נוגעים בכל מיני 'יצורים' מבלי לדעת את הסכנות האורבות שם, ואני רוצה שהורים יהיו מודעים לכך שזה יכול לקרות גם לילד שלהם", כתבה האם

אא

ילדים הם 'עם' סקרן שניחן בנטייה טבעית לחקור דברים, לדעת יותר. אין ספק שזו תכונה טובה ונהדרת, אך בפרט בגילאים צעירים - חשוב שהורים יהיו מודעים לכמה שיותר סכנות שאורבות בדרך, כדי למנוע את ילדיהם מהן כמה שניתן. 

זה בדיוק מה שמבקשת כעת לעשות אם לשניים מבריטניה בשם לורין מיי ג'ורדן, אמו של באו בן הארבע - שאושפז לאחרונה כשהוא במצב קשה, עם חום גבוה ופצעים בכל גופו, לאחר שנגע בזחל שטייל על עץ אלון.

"זה היה לגמרי אקט תמים של ילד, ולא חשבתי שזה יכול להיות להתפתח לתסמינים כל כך איומים", סיפרה האם בראיון שנעשה עמה בתקשורת המקומית. 

 

"לא ידעתי שזחלים יכולים לעשות דבר כזה"

לדבריה, כבר במהלך אותו הלילה, שעות ספורות לאחר שבאו הקטן נגע בזחל השעיר - פניו התנפחו ללא היכר, כולל עיני שאותן לא הצליח לפקוח. "הבהיל אותנו שההתנהגות שלו הפכה פתאום למאוד מנומנמת ולא נוכחת, כאילו שום דבר כבר לא כואב לו. חשבנו שאנחנו צופים בילד שאלו רגעי חייו האחרונים, ולא זיהינו את הבן שלנו בו", אמרה. 

ג'ורדן הייתה משוכנעת שהוא נעקץ או ננשך אך רק בבית החולים, אחרי שבאו עבר סדרת בדיקות מקיפה - הבינה את מה שקרה. "הרופאים הודיעו לנו שמדובר בסוג כלשהו של זחל, ורק אז הבת שלי אמרה שאולי זה באמת הזחל שנשך אותו אתמול, אחרי שהוא ניסה להרים אותו בטיול.

"לא ידעתי שזחלים יכולים לעשות דבר כזה. ילדים נוגעים בכל מיני 'יצורים' מבלי לדעת את הסכנות האורבות שם, ואני רוצה שהורים יהיו מודעים לכך שזה יכול לקרות גם לילד שלהם אם הם לא ייזהרו וילמדו אותו שאסור לגעת ב'כל מה שזז', גם אם הוא נורא חמוד", סיכמה. 

תגיות:מגעונשמרתםילדיםסכנהמרבה רגליים

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה