חדשות בעולם

צפו: צעירה מעזה מאשימה את החמאס במצבם הקשה של תושבי הרצועה

אחיה של הצעירה נהרג ב"תהלוכת השיבה" והיא תוקפת את איסמאעיל הנייה: כל יום אנחנו שומעים ממנו הבטחות שיהיה יותר טוב

(צילום: עמוד הפייסבוק של מתפ"ש)(צילום: עמוד הפייסבוק של מתפ"ש)
אא

מתאם פעולות הממשלה בשטחים, האלוף כמיל אבו רוקון, פרסם בעמוד הפייסבוק שלו בערבית (הקרוי "אל-מונסק") סרטון, בו מתועדת צעירה מרצועת עזה כשהיא שופכת אש וגופרית על ראשו של משטר החמאס ברצועה. בין היתרה היא מאשימה את מנהיג ארגון הטרור, איסמאעיל הנייה, בהבטחות סרק לעתיד טוב יותר.

אחיה של הצעירה נהרג בהפרות סדר במהלך אחת מ"תהלוכות השיבה" שיזמו הפלסטינים לעבר הגדר עם ישראל, והיא מאשימה ללא היסוס את ארגוני הטרור במצבם הקשה של תושבי רצועת עזה:

"אללה לא יסלח לארגונים [הפלסטיניים בעזה]. מה אנחנו צריכים את תהלוכות השיבה? בשביל מה צריך את זה, תגידו לי? הלוואי ותפסיקו כבר עם תהלוכות השיבה! בבקשה מכם! כל יום מתים בגלל זה או הופכים לנכים, והעולם מרוצה. שליטי ערב מרוצים. למה אתם מחכים? כל האנשים (בעזה) או שהיגרו, או שהפכו לשהידים או שהפכו נכים, ואף אחד לא מסתכל עליהם. מי יעזור להם? כל יום אנחנו שומעים הבטחות מהנייה שיהיה פה יותר טוב. כולנו כבר מיואשים, כל יום המצב הופך לגרוע יותר. מה אנחנו אשמים? האשמים הם הארגונים [הפלסטיניים]. הם אלה ששלחו אותם [את האנשים, לתהלוכות השיבה]. מה אנחנו אשמים? המולדת שייכת לנו, נכון, והשהידים הולכים להקריב עצמם למען המולדת. הם רוצים ללכת [למות], אבל בשביל מטרה כל שהיא, בשביל מולדת לחזור אליה, לא שיילכו בשביל כלום".

 

תגיות:רצועת עזהאיסמאעיל הנייה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה