חדשות בעולם

בדרך למוסקבה: נתניהו ייפגש היום עם ולדימיר פוטין

ראש הממשלה יבהיר כי ישראל לא תסבול את התבססותה הצבאית של איראן בשטחה של סוריה

(צילום: פלאש 90)(צילום: פלאש 90)
אא

ראש הממשלה בנימין נתניהו ייפגש הערב במוסקבה עם נשיא רוסיה ולדימיר פוטין. לקראת מפגש זה, נועד אמש נתניהו במשרדו עם שליחו המיוחד של פוטין, אלכסנדר לברנטייב, ועם סגן שר החוץ של רוסיה, סרגיי ורשינין. בפגישה נכחו אנשי צבא ומודיעין רוסיים. מהצד הישראלי השתתף בפגישה גם היועץ לביטחון לאומי וראש המטה לביטחון לאומי, מאיר בן שבת.

הפגישה הערב בין נתניהו ופוטין צפויה להתמקד בנוכחות האיראנית המעמיקה בסוריה, הטורדת את מנוחתה של ישראל. נתניהו הבהיר אתמול כי יביע בפני הנשיא הרוסי את עמדתה הנחרצת של ישראל, לפיה היא "לא תסבול התבססות צבאית של איראן או גרורותיה בשום חלק של סוריה. על סוריה לשמור בקפדנות על הסכם ההפרדה מ-1974".

ובתוך כך, סוכנות הידיעות האיראנית "תסנים" מדווחת כי עלי אכבר ולאיתי, יועצו הבכיר של מנהיג איראן עלי ח'אמנאי, יגיע גם הוא היום למוסקבה בראש משלחת של פקידי משרד החוץ האיראני. ולאיתי ייפגש עם פוטין, והשניים ידונו בעתידו של הסכם הגרעין לאחר פרישתה של ארה"ב ממנו. דובר משרד החוץ של איראן, בהראם קאסמי, אמר כי וליאתי יעביר לנשיא רוסיה מסרים מח'אמנאי ומנשיא איראן חסן רוחאני, המביעים את עמדתה של איראן ביחס ל"התנהגות האנוכית והבלתי חוקית של ארה"ב", כלשונו.

הפגישה בין הבכיר האיראני והנשיא הרוסי צפויה להיערך מחר.

 
 
תגיות:איראןמוסקבהנתניהו

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה