חדשות בארץ

משה יעלון: החמאס שורף לנו שדות? "עין תחת עין"

שר הביטחון לשעבר הוסיף: צריך להסביר לעולם שהחמאס רוצה רק את תל אביב וזכות השיבה

אא

שר הביטחון לשעבר משה יעלון קורא לגבות מהפלסטינים ברצועת עזה מחיר חומרי כבד בתגובה על טרור העפיפונים שהם מפעילים נגד ישראל בחודשים האחרונים.

דבריו של יעלון, שנאמרו בראיון לאתר "וואלה", באים על רקע העפיפונים ובלוני התבערה שהפלסטינים משגרים ללא הפסק משטח הרצועה לעבר יישובי העוטף. שיגורים אלו גורמים מדי יום לשריפות רבות ולנזק כבד ליישובים. הם מבוצעים בתמיכה, בעידוד ובהכוונהישירה של ארגון החמאס, וזאת מבלי שישראל מגיבה על כך בצורה משמעותית.

לדבריו של יעלון, "מהרגע שזה התחיל בקטן הם היו צריכים לשלם מחיר כבד. הם שורפים לנו, אז גם אצלם יישרפו דברים. היינו מזמן צריכים לגרום להם לשלם מחיר".

בהתייחסו למשבר ההומניטרי השורר ברצועה אמר יעלון כי האחריות למצב ברצועה מוטלת על החמאס: "אין שום מצור. יש סגר ביטחוני שעליו צריך לשמור". שר הביטחון לשעבר – שהודיע במאי 2016 על התפטרותו מהממשלה ומהכנסת ועזב לאחר מכן את הליכוד – הוסיף: "חמאס מוכיח את מה שאנחנו אמורים להבין. לא מעניין אותו קווי 67' אלא תל אביב, אשקלון, זכות השיבה. צריך להסביר את זה לעולם".

יעלון ציין כי לא ניתן להגיע לפתרון צבאי מול החמאס בדרך של 'זבנג וגמרנו', וכי האיומים לחסל את ארגון הטרור הם איומי סרק שרק גורמים נזק: "אולטימטומים שהם רק דיבורים גורמים נזק להרתעה. לא צריך לחכות שלושה חודשים כדי לנסות לשנות את המשוואה".

תגיות:חמאסמשה יעלוןטרור

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה