לומדים תורה

מרן מספר על חסדי ה’ במלחמת העולם השניה

מדוע רדף הצורר הנאצי את אלברט איינשטיין? ואיזה נס גדול אירע במלחמת העולם השנייה? הדברים מלוקטים משיעורי הרב, ומובאים בלשון קדשו הטהורה

(צילום אילוסטרציה: פלאש 90/ אביר סולטן)(צילום אילוסטרציה: פלאש 90/ אביר סולטן)
אא

היה פרופ' איינשטין בזמן המלחמה העולמית לפני חמישים שנה בגרמניה, לא היה איש כמוהו. הוא הראשון שהמציא את הפצצה הגרעינית האטום, היה חכם מאוד, כשהיו באים לשמוע אותו היו באים אלף פרופסורים מכל קצוי גרמניה, והוא היה מדבר תמיד על הידוע, לא היה מרחיב כל כך את הדברים, מכל אלף הפרופסורים שלשה ארבעה היו מבינים את ההרצאות שלו, והשאר לא מבינים שום דבר, היו נשארים עם פה פתוח, אפשר להכניס בתוכו עכברים... לבסוף היו מתחננים לאלה השלשה שהבינו שיסבירו בבקשה מה הוא אמר ומה לא אמר. כל כך היה חכם גדול.

ואחר כך כשעלה היטלר הרשע הזה הוא רצה לעצור אותו כדי לנצל אותו שיגיד לו את המידע איך עושים את הפצצה הגרעינית, ואם היתה לרשע הזה פצצה גרעינית, לא היה נשאר שום דבר בעולם, אבל ברגע האחרון הוא חש שעושים עליו מצודים וחרמים, ברח לאמריקה וניצול מידו של זה. אם לא, היה הורג אותו אם לא היה מגלה לו איך עושים את הפצצות הגרעינית, וברח ברגע האחרון. זה גם כן נס, 'הללו את ה' כל גויים שבחוהו כל האומים', אתם גם צריכים להודות.

צריכים לדעת שמכיון ששלח הקב"ה שלוחים נאמנים ועשה מה שעשה, עליכם להודות. כל שכן אנחנו כי גבר עלינו חסדו, כמו שעשה הקב"ה לאבותינו שהושיע אותם מידי המציקים שלהם, כך עתיד גם כן לעשות לכל אלה הרשעים לבבל, ובכללם זה הרשע ימ"ש שקורא את עצמו 'נבוכדנצר השני' או 'היטלר השני' 'המן השני', אבל סופו שיפול בידו של הקב"ה 'ולא תחמול ולא תכסה עליו', לא ישאר ממנו עצם כשעורה, הוא עולה ועושה הכל, 'אם תגביה כנשר ואם בין כוכבים שים קינך משם אורידך נאום ה''.

הדברים לקוחים מתוך הספר "מעדני המלך". לרכישת הספר היכנסו להידברות שופס או הקליקו כאן

 

תגיות:מלחמת העולם השנייההרב עובדיה יוסף

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה