חדשות בארץ

למרות הלילה הקשה בעוטף עזה: אין שינוי בהנחיות לתושבים

13 רקטות ופצמ"ר נורו הלילה מהרצועה לעבר ישראל. כיפת ברזל יירטה 3 מהן. צה"ל תקף 2 עמדות חמאס ורכב של פעיל ששיגר בלונים

(צילום: מרים אלסטר / פלאש 90)(צילום: מרים אלסטר / פלאש 90)
אא

במהלך הלילה נשמעו אזעקות "צבע אדום" בישובים בדרום. החל מן השעה 1:40 בה נשמעה אזעקה בקיבוץ במועצה האזורית שער הנגב לאחריה נשמעו אזעקות ביישובים נוספים במועצות האזוריות שער הנגב, חוף אשקלון, אשכול ושדות נגב. בשעה 4:01 נשמעה אזעקה גם בעיר שדרות.

בשבועות האחרונים מחריפה המתיחות ונמשך טרור הבלונים והעפיפונים הגורם לשרפות בשטח ישראל.  דובר צה״ל מוסר כי כלי טיס וטנק של צה"ל תקפו הלילה כְּלִי רכב של פעיל חמאס המעורב בשיגור בלוני תבערה ושתי עמדות תצפית של חמאס בצפון הרצועה. בד בבד, הוביל חמאס מתקפת ירי תלול מסלול אל שטח ישראל. דובר צה"ל מדגיש כי ארגון הטרור חמאס ישא במחיר הטרור ואי היציבות
 
במקביל למתיחות בדרום נמשכים הניסיונות להקל על המצוקה ההומניטרית ברצועת עזה. שר הביטחון, אביגדור ליברמן, סיכם עם נשיא קפריסין, ניקוס אנסטסיאדיס, על תכנית להקמת רציף ימי ייעודי לטובת עזה שיפעל על אדמת קפריסין בפיקוח ישראלי, .בתנאי שיוחזרו גופות החיילים ישוחררו הישראלים שנמצאים בידי חמאס.  גורמים בחמאס מסרו כי הצעתו של שר הביטחון ליברמן לעסקה של הקמת נמל ימי בקפריסין בתמורה לשחרור השבויים והנעדרים הישראלים איננה מקובלת.

תגיות:רקטותעטוף עזה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה