חדשות בארץ

השגחה פרטית מרגשת: נכנס לסידור קטן בבנק לאומי - וחייו ניצלו בזכות הפקידה

כשאריאל ברוכאל נכנס לסניף של בנק לאומי בנהריה – הוא לא חשב שהוא הולך לצאת משם בנאדם אחר לחלוטין

אריאל ברוכאל בביתו (צילום מסך)אריאל ברוכאל בביתו (צילום מסך)
אא

כשאריאל ברוכאל נכנס לסניף של בנק לאומי בנהריה – הוא לא חשב שהוא הולך לצאת משם בנאדם אחר לחלוטין. באמצע הדיבור עם פקידת הבנק לקה ברוכאל בלבו, אך למרבה המזל – הפקידה זיהתה את הסימפטומים בזמן, וידעה בדיוק מה עליה לעשות.

לבורכאל היה מזל גדול שהגיע לפקידה הנכונה, מירית מזרחי, שבכובעה הנוסף מלבד עבודתה בבנק מתנדבת במד"א, וידעה שבמצב כזה חייבים לתת לאדם אספירין. "כל הרופאים אמרו לי שהאספירין הזה היה ההבדל בין חיים למוות", סיפר ברוכאל השבוע בראיון ל'ווינט'. האספירין כך מתברר מקל על הסימפטומים, ובמקרה של ברוכאל (58) הוא גם הציל את חייו. "אני מאמין שהכול זה מאלוקים, אבל הוא מפעיל את האנשים. יש לו צינורות", אמר ברוכאל.

לדבריו הכול התחיל כשהרגיש כאב חד בחזה, שממש תפס את כל החזה וגרם לו להרגיש לא טוב. "במקום לחזור הביתה הכלתי לבנק לאומי, לא הייתי חייב להגיע לשם. סידור קטן. ישבתי שם ולא הרגשתי טוב".

ממשיך ברוכאל ומספר כי מירית ניגשה אליו פתאום, כמעט בלי לשאול שום דבר. "היא אמרה לי תפתח את הפה, ונתנה לי אספירין. אחר כך הגיע אמבולנס ואיתו צוות טיפול נמרץ. אני יודע שזה לא סתם, ואני מאמין שבורא עולם יש לו שליחים לכל דבר.

"גם בחדר הניתוח אני זוכר שהרופאים שאלו אותי אם קיבלתי אספירין. הם אמרו שאין מה לעשות צנתור כי אני צריך ניתוח, ואמרו לי: 'אתה עברת התקף לב אבל תדע לך שהאספירין שאתה אומר שקיבלת עשה את ההבדל בין המוות לחיים שלך'", סיכם והודה בלב נרגש למירית, כשאמר שהיא המלאך שנשלח להציל אותו.

תגיות:בנקקידוש השםהצלהפקידה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה