חדשות בארץ

בשורה: זהו שכר המינימום החדש והמעודכן

שר העבודה והרווחה הודיע על כך ש-29.12 שקלים – זהו שכר המינימום השעתי החדש. ואלו עיצומים יינקטו מול מעסיקים שלא יצייתו לחוק?

בשורה: זהו שכר המינימום החדש והמעודכן
אא

שר העבודה והרווחה חיים כץ הורה היום (שני) על תיקון חוק שעות עבודה ומנוחה . על פי החוק החדש שכר המינימום השעתי יחושב מעתה לפי סכום של 29.12 שקלים לשעה.

החישוב החדש מגיע בעקבות צו ההרחבה עליו חתם השר לפני שלושה חודשים, על פיו יקוצר שבוע העבודה ל-42 שעות (במקום 45 שעות שהיו נהוגות עד כה). שכר העבודה החדש יחושב לפי היקף שבוע העבודה המקוצר, ועל כן יעלה כאמור ל-29.12 שקלים לשעה.

בהודעת שר העבודה והרווחה הודגש כי מעתה יידרש מכל המעסיקים, כולל הממשלה, להתאים את עצמם לשינוי החדש בחוק, אשר עומד להוסיף בממוצע לכל עובד כ-150 שקלים בחודש. מעסיק שייפר את הוראות חוק שכר המינימום, עשוי לקבל עיצום כספי בגובה 35,380 שקלים. העסקה בשעות נוספות מעבר לאלו המותרות בחוק, ללא תשלום על כך, תוביל לקנס של 20,220 שקלים.

עקבו אחרינו ב-News
תגיות ועדכונים:

שואב שוטף, תכשיט יהלומים, ריהוט ב-₪5,000. הצטרפו להפצת עלוני הידברות וזכו בפרסים. לחצו כאן >> 

כל תוכן חדש של מיכל אריאלי ישר למייל שלך

כתובת המייל שלך נוספה לרשימת התפוצה

זמני היום

09:05
י"ד חשון התשפ"ז
בקרוב·סוף זמן תפילה (מג"א)09:07
  • הנץ החמה05:50
  • סוף זמן ק"ש08:36
  • חצות היום11:23
  • שקיעה16:56
כל זמני היום