חדשות בארץ

בצה"ל סבורים כי הקרב הלילי שהתרחש בעזה - עשוי להוביל למלחמה

בעקבות מרגמה שנמצאה אתמול בערב באחד הקיבוצים של שער הנגב, צה"ל תקף במהלך הלילה 25 מוצבים צבאיים של החמאס והג'יהאד האסלאמי כמו גם מתקני אימונים ומחסני נשק. ההערכה כעת היא שתקיפה זו עשויה להביא להסלמה ואף למלחמה בעזה

(צילום: יונתן סינדל / Flash90)(צילום: יונתן סינדל / Flash90)
אא

טרור העפיפונים אמנם דעך ביומיים האחרונים, אך בצה"ל מסגלים אפס סובלנות כלפי התופעה, וממשיכים להזהיר: "אם הטרור יימשך ויקטע את שגרת היום-יום של תושבי הדרום, יהא זה צעד מבטיח למלחמה בעזה".

על רקע ירי 45 רקטות ופצמ"רים שנורו השבוע בלילה אחד לעבר ישראל – בצה"ל מעריכים כי ישנו שיתוף פעולה בין פעילי ארגון הגי'האד האסלאמי לבין החמאס, וכי הירי מתואם ביניהם.

מדיניות התקיפה של צה"ל השתנתה בתחילת השבוע, ולמרות שהתופעה שככה מעט – בצה"ל לא מתכוונים לסגת מהעמדה התקיפה ומההבטחה שכל עפיפון תבערה שיישלח לכיוון יישובי עוטף עזה – יסכן את התושבים, ישרוף שטחים ויפר את שלוות השגרה, יוביל לתקיפה אווירית חסרת רחמים ביעדי הטרור.

בעקבות מרגמה שנמצאה אתמול בערב באחד הקיבוצים של שער הנגב, צה"ל תקף במהלך הלילה 25 מוצבים צבאיים של החמאס והג'יהאד האסלאמי כמו גם מתקני אימונים ומחסני נשק. ההערכה כעת היא שתקיפה זו עשויה להביא להסלמה ואף למלחמה בעזה. 

 

תגיות:מלחמהעזהקרבצה"ל

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה