פעילות הידברות

איך מצילים ילד? מתברכים מהרב קנייבסקי, ומקדשים את השבת

ביום חמישי הקרוב זה קורה: הכנסת ספר תורה למקום מנוחתם של האבות הקדושים במערת המכפלה. כל ההכנסות יועברו למימון ימי איוורור ונופש למשפחות חולי הסרטן, ואתם יותר ממוזמנים לאמץ משפחה בפרויקט, וליטול זכויות רבות עם 2 מתנות מבורכות מפי מרן הרה"ג חיים קנייבסקי שליט"א

  • ו' תמוז התשע"ח
אא

הידברות בפרויקט שאין דומה לו, וגם אתם יכולים ליטול זכות אדירה בספר תורה שנכתב בשיתוף עם צופי הידברות ויוכנס למקום מנוחתם של האבות הקדושים.

הפרויקט נועד לקחת ילדים המאושפזים במחלקות אונקולוגיות ובני משפחותיהם, ולהוציא אותם לשבתות נופש ולימי כיף.

"המטרה היא לאוורר אותם עם כמה ימים של נופש חוויתי ומהנה, כדי שיוכלו לנוח ולהירגע מעט מהטלטלות הקשות אותן עברו ועודם עוברים, בתקופה הקשה של מחלת ילדיהם", מסבירים פעילי הידברות ומוסיפים כי "אין ספק שמדובר בפרויקט מבורך אשר מעניק לכולנו זכות עצומה. לא כל יום מוכנס ספר תורה נדיר ומיוחד לקברי האבות במערת המכפלה, אבל הזכות כאן כפולה ומכופלת כי מדובר באחת המצוות החשובות ביהדות שהיא לשמח יהודי אחר. זו מצווה ענקית לגרום לעידוד והעלאת חיוך על פי הילדים חולי הסרטן ובני משפחותיהם, ומי שזוכה בה - אין ספק שזוכה לדבר עצום".

שתי מתנות יחולקו במעמד המרגש לכל מי שייקח חלק בעשייה המבורכת הזו: 

1.מזוזה מהודרת אשר שהתה אצל מרן שר התורה רבי חיים קנייבסקי, והתברכה מפיו. המזוזה תותאם כמובן לעדה שאליה משתייך התורם, ולמנהגו. 

2. מגש חלות מהודר מאוד עם חריטות בטכנולוגיה מיוחדת, ועליו מתנוסס הפסוק "פותח את ידך ומשביע לכל חי רצון", בכתב ידו של מרן הרב חיים קנייבסקי.

צפו במתנות המקסימות:

 

לפרטים נוספים חייגו 073-222-1212 או לחצו כאן 

תגיות:חוליםסרטןנופשילדיםשידור חי

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה