חדשות בארץ

עוטף עזה תחת אש; השרב נגמר

במהלך השבת השתוללו מעל 20 שריפות ברחבי עוטף עזה, צה"ל הגב בחומרה ותקף את רכבו של אחד ממובילי עפיפוני הטרור. כל מה שחשוב לדעת

(צילום: יונתן סינדל / Flash90)(צילום: יונתן סינדל / Flash90)
אא

חדשות

עליית מדרגה בתגובה הישראלית: הותקף רכבו של מוביל עפיפוני טרור. במהלך השבת פרצו למעלה מ-20 שריפות בשטחי עוטף עזה, כתוצאה מעפיפוני תבערה. השריפות כילו אלפי דונמים של שטחים חקלאיים וגרמו לנזק עצום. בחסדי שמים אין נפגעים בנפש. להרחבה, לחצו כאן.

על רקע המתיחות בדרום: צה"ל מאיץ את בניית המכשול האסטרטגיעד כה הושלמו כרבע מ-65 הקילומטרים של החומה התת-קרקעית שנועדה לסכל את מנהרות חמאס, ו-21 אתרי עבודה פרוסים לאורך גדר המערכת ופועלים מסביב לשעון להשלמת המכשול. חמאס הקים עמדות במרחק של מאות מטרים כדי להשקיף על העבודות.

כחלון: "אמרתי לנתניהו: אם אתה רוצה בחירות – 'כולנו' מוכנה לכך". שר האוצר מתייחס לפרסומים על הקדמה אפשרית של הבחירות ואומר: אין סיבה לכך, אבל אנחנו לא חוששים ממהלך כזה.

הרשות הפלסטינית: "מאמצי ארה"ב לקידום 'עסקת המאה' – בזבוז זמן". דובר יו"ר הרשות טען כי ביקור המשלחת האמריקנית השבוע "נועד לכישלון, לא ישיג דבר ויפגע ביציבות באזור". מלשכת אבו מאזן נמסר כי "על האמריקאים להפסיק לנסות לעקוף את המוסדות הלגיטימיים הפלסטיניים". בבית הלבן דנו בנושא עם מזכ"ל האו"ם.

אירופה מנסה להתערב ביוזמת השלום: בריטניה יוזמת כינוס של שרי חוץ מאירופה וממדינות ערב עם ג'ארד קושנר כדי להציג בפניו את הציפיות שלהם ליוזמה האמריקנית.

למרות התמיכה באוסטרליה: השגרירות בארץ לא תעבור לירושליםלאחר שבהצבעה לא מחייבת במפלגת השלטון התגלתה תמיכה להעברת השגרירות, הבהירה שרת החוץ ג'ולי בישופ כי ההחלטה לא תאומץ. בנוסף, לנוכח קריאות לעצור המימון לפלסטינים, אמרה כי יש לוודא שהכסף לא מועבר למשפחות מחבלים

 

מזג האוויר

היום: נאה עד מעונן חלקית. הטמפרטורות ירדו במידה ניכרת ויחזרו להיות רגילות לעונה.

שני: מעונן חלקית עד נאה עם ירידה קלה נוספת בטמפרטורות. בצפון הארץ ייתכן טפטוף עד גשם קל.

שלישי: נאה בד"כ. תחול עליה קלה בטמפרטורות.

רביעי: ללא שינוי ניכר במזג האוויר.

תגיות:כותרות ב-60 שניותעפיפוןטרור

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה