חדשות בארץ

שיפור נוסף במצבה של שובה; גשם באמצע הקיץ

היחסים בין ארה"ב וצפון קוריאה מתחממים, בעל הקרקע הערבי בנתיב האבות מספר מי לחץ עליו לסרב לקבל את הפיצוי. כל מה שחשוב לדעת

מקום הפיגוע, (צילום: מאיר וקנין / Flash90)מקום הפיגוע, (צילום: מאיר וקנין / Flash90)
אא

חדשות

הרשות: חמאס אחראי להתדרדרות בעזההממשלה הפלסטינית חוששת מהשלכות ההפגנות נגדה, מטילה על חמאס את האחריות למצב הקשה ברצועה.

בעל הקרקע בנתיב האבות: השמאל לחץ. הערבי בעל הקרקע בנתיב האבות סיפר לעיתונאית מוריה קור כי השמאל לחץ עליו לסרב לקבל את הפיצוי הכספי, ולדרוש את פינוי הקרקע.

שיפור נוסף חל במצבה של שובה מלכה: מבית החולים העמק, שבו היא מאושפזת ביחידה לטיפול נמרץ, נמסר כי מצבה של שובה שנפצעה באורח קשה מאוד בפיגוע הדקירה בעפולה השתפר, והוא מוגדר בינוני עד קשה ויציב. המשיכו להתפלל על שובה בת מיכל לרפואה שלמה.

האם טראמפ וקים יגיעו לביקורים מקבילים בפיונגיאנג ובוושינגטון? דיווחים בצפון קוריאה: טראמפ הסכים לבטל את הסנקציות שהוטלו על צפון קוריאה לאחר שיפסיק את התרגילים הצבאיים עם דרום קוריאה. להרחבה, לחצו כאן.

אות האומץ למטפלת של מוישי הולצברגסנדרה סמואל, שטיפלה בילד שהתייתם מהוריו במתקפת הטרור במומבאי, זכתה להוקרה בועידת הוועד היהודי-אמריקאי.

גשם שוטף גרם הבוקר לשיטפונות בשדרות ובאשקלון: רחובות הוצפו ומכוניות שקעו במים הרבים. בגוש דן ובאזורים נוספים לאורך מישור החוף ירד גשם שוטף. במהלך הלילה ירדו גשמים עזים, מלווים בסופות רעמים. באשקלון ירדו 35 מ"מ של גשם, בשרון ובראשון לציון נמדדו 8 מילימטרים.

 

מזג האוויר

היום: מעונן חלקית. עד שעות אחר הצהריים צפויים גשמים מקומיים מצפון הארץ עד לצפון הנגב. ייתכנו סופות רעמים יחידות. קיים חשש משיטפונות במדבר יהודה וים המלח. הטמפרטורות ללא שינוי ניכר.

חמישי: בהיר עד מעונן חלקית. תחול עלייה ניכרת בטמפרטורות בעיקר בהרים ובפנים הארץ והן תהיינה רגילות לעונה. בשעות הצהריים ייתכן גשם מקומי בצפון מזרח הארץ.

שישי: נאה עם עלייה קלה נוספת בטמפרטורות.

תגיות:כותרות ב-60 שניותפיגועגשםבן פיגא

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה