חדשות יהדות

גילוי מדהים: טרור העפיפונים מופיע בתורה בדילוגי אותיות

האם טרור העפיפונים מופיע כצופן תנכ"י המתגלה בדילוגי האותיות בתורה? הסבר ששלח אלינו אחד מגולשי הידברות, שהוא גם תלמיד חכם שתורתו אומנותו ומתמצא ביותר בחוכמת הצופן התנכ"י ושיטת דילוגי האותיות - הצליח להפתיע גם אותנו

  • כ"ח סיון התשע"ח
אא

האם טרור העפיפונים מופיע כצופן תנכ"י המתגלה בדילוגי האותיות בתורה? הסבר ששלח אלינו אחד מגולשי הידברות, שהוא גם תלמיד חכם שתורתנו אומנותו ומתמצא ביותר בחוכמת הצופן התנכ"י ושיטת דילוגי האותיות - הצליח להפתיע גם אותנו. 

"מה שמעניין בצופן הזה הוא שכל הדילוגים הם זהים בדיוק", הוא מסביר לצד צילום הטבלה שמסבירה את הנושא. "בדילוגים של 974 מתקבלת הגימטריא 'עפיפון-תבערה'. בפרשת תולדות, בראשית כ"ו פסוקים י"ד-ט"ו, מספרת התורה על ה'פלשתים' – אומה שהתגוררה באזור עזה ועל שמם נקראו ה'פלסטינאים.

"אותם פלישתים קצת קינאו ביצחק אבינו, ומתוך כך פעלו לגרום לו נזקים כלכליים. בפסוק זה, בדיוק במילה פלשתים – בדילוגים מופיעה המילה 'עפיפון' ומשני הצדדים של המילה עפיפון מופיעות בדילוגים המילים 'אש-שדה'. באותו דילוג מופיעה גם המילה 'דרום' שיוצאת מתוך המילה 'שדה'".

ממשיך הגולש וכותב: "ליד כל זה, באותו דילוג, מופיע כעין מסר מהקב"ה לבניו האהובים – משפט שמופיע ברצף: 'שובו בני אמן אמן'. וכמו כן מופיעים ביחד שלושת הביטויים הידועים בספרות הקבלה כצעדים שמסוגלים להעביר את הצרות שהם: צום (תשובה) קול (תפילה) וממון (צדקה)".

גם התאריך המדויק שבו החל טרור העפיפונים מופיע באותו דילוג, "אלא שבזה מסתתרים דברים עמוקים יותר", מסביר הגולש. "בזוהר הקדוש ובביאור הגאון מווילנא על דברי הזוהר שם – מדברים על כך שיהיו לעם ישראל שנים של צער שמכונים 'חבלי לידה', לפני ביאת המשיח.

"שנים אלו יהיו בבחינת אות ע' שמתחלקת לשתי אותיות: כ"ן. אות כף = 20, ואות נון = 50, שביחד יוצרות סכום של 70. התאריך שמופיע בצופן, מופיע באופן שאות ע' מתחלקת לאותיות כ"ן, דהיינו שכתוב תשכנ"ח – כלומר תשע"ח".

תגיות:טרורעפיפוניםדילוגי אותיות

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה