מעניין

מדהים: הכלבה רחרחה את האף, והצילה את בעליה מסרטן העור

כשלורן גאות'ייר מדרום קרוליינה החליטה לאמץ כלבה שעברה התעללות, ושהתה במקלט לכלבים מוזנחים ומסכנים – היא לא חשבה לרגע שהמעשה הזה יציל ביום מן הימים את חייה

בעיגול: לורן לאחר הניתוח באפה. ברקע: הכלבה בעלת העין האחת שהצילה את חייה (צילום: מתוך אינסטגרם)בעיגול: לורן לאחר הניתוח באפה. ברקע: הכלבה בעלת העין האחת שהצילה את חייה (צילום: מתוך אינסטגרם)
אא

כשלורן גאות'ייר (באנגלית: Gauthier) מדרום קרוליינה החליטה לאמץ כלבה שעברה התעללות, ושהתה במקלט לכלבים מוזנחים ומסכנים – היא לא חשבה לרגע שהמעשה הזה יציל ביום מן הימים את חייה.

מבין עשרות כלבים שראתה, לורן החליטה לאמץ דווקא את זו בעלת העין האחת, ולא סתם העניקה לה מיד את השם 'ויקטוריה' המבוסס על המילה 'ויקטורי' באנגלית שמשמעותה ניצחון. "ידעתי שיחד ננצח את כל הקשיים שהיא עברה, ושאיתי היא תוכל להשתקם מההתעללות הנוראית שעברה", הסבירה לורן בראיון למגזין 'אנשים'. "מהרגע הראשון שפגשתי בה, נוצר בינינו קשר מיוחד שאני לא יכולה להסביר. מהרגע הראשון הרגשתי שהיא מרגישה אותי כשאני כועסת או לחוצה".

לא עבר זמן רב מרגע האימוץ, עד שביום בהיר אחד ויקטוריה החלה לשחק בצורה קצת מוזרה מסביב לאפה של לורן. "בהתחלה לא הבנתי למה היא מרחרחת את אזור אפי שוב ושוב ושוב", משחזרת לורן. "וכשזה חזר על עצמו הרבה פעמים, הייתה לי הרגשה שהכלבה שלי יודעת משהו שאני לא יודעת, וניגשתי למראה".

 

"כששמעתי את האבחנה הסופית של הרופא, לא יכולתי להאמין"

מה שראתה במראה היה נקודה אדומה פצפונת על אפה, כמעט בלתי נראית. "לא הבנתי איך נקודה כזו יכולה להיווצר על אפי ומה זה אומר, אז ניגשתי לרופא רק כדי להיות רגועה שלא מדובר במשהו מסוכן".

אלא שזה דווקא כן היה.

"כששמעתי את האבחנה הסופית של הרופא, לא יכולתי להאמין. הוא הסביר לי שהנקודה האדומה היא בעצם סוג של סרטן העור או 'קרצינומה של תאי בסיס' כפי שהגדיר זאת. אבל בתוך כל ההלם הזה, הייתה פתאום גם נקודת אור, כשהרופא אמר לי שאין לי מה לדאוג כי ההתראה המוקדמת הצילה את חיי, וכל מה שאני צריכה הוא לעבור ניתוח להסרת התאים הממאירים, לפני שהם יתפשטו לאזורים אחרים בגוף".

כיום מודה לורן ואומרת כי למרות שהניתוח באפה שינה את פניה, "זה באמת מדהים שהכלב שלי הצליח לזהות שמשהו לא בסדר, ולהציל את חיי. אני באמת חושבת שמעשים טובים שאנחנו עושים לא הולכים לאיבוד, ועכשיו אני מבינה שזו הייתה דרכה של ויקטוריה להכיר לי טובה אחרי שהצלתי אותה מנטישה".

תגיות:ריחכלביםמדהיםסרטןהצלהחוש

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה