חדשות בריאות

קחו נשימה עמוקה: השיטות המפתיעות ביותר להפגת ריחות לא נעימים בבית

איש מאיתנו לא מעוניין לחיות בבית מחניק ומדיף ריח לא נעים - זה מתחיל בנעליים ומסתיים במקרר. הבשורות הטובות הן שיש מה לעשות כדי למנוע, לטשטש ולהפיג את אותן ריחות. צפו להפתעות

  • כ"ג סיון התשע"ח
(צילום: shutterstock)(צילום: shutterstock)
אא

איש מאיתנו לא מעוניין לחיות בבית מחניק ומדיף ריח לא נעים - זה מתחיל בנעליים ומסתיים במקרר. הבשורות הטובות הן שיש מה לעשות כדי למנוע, לטשטש ולהפיג את אותן ריחות. קבלו 7 שיטות יעילות ומפתיעות:

1. ריח של עשן

האוכל שהכנתם נשרף והבית נתמלא עשן מחניק? פשוט קחו מגבת אותה יש להרטיב מעט עם חומץ. סובבו את המגבת בחלל האזור המחניק, והנה – הריח פג לאחר מספר דקות.

2. ריח צבע טרי

רגע לפני צביעת הבית, כדאי להוסיף כף אחת של תמצית וניל שקופה לדלי הצבע. זו תשנה את הריח העוצמתי למתקתק. לפני שאתם מתחילים לצבוע את קירות ביתכם, הוסיפו לדלי הצבע כף אחת של תמצית וניל, אשר תהפוך את הריח העוצמתי של הצבע הטרי למתקתק

3. ריח של נעלים

חזרתם מהליכה או מיום עבודה, והנעליים מדיפות ריח שאי אפשר להיות אדישים אליו? קחו עלי מרווה יבשים ומלאו את הנעליים בהם. התוצאה היא לא רק אוורור הנעליים אלא גם חיסול החיידקים הגורמים לאותו ריח לא נעים.

4. ריח מפח האשפה

את הריח הרע העולה מפח האשפה ניתן בהחלט למנוע. איך? פזרו מעט אבקת סודה לשתייה בתחתי הפח בכל החלפת שקית. בנוסף, זה יעזור לספוג את נוזלים שיוצאים מהשקית.

5. ריח חלב חמוץ בבקבוקי תינוקות

על מנת להיפטר הריח החלב החמוץ שנספג בבקבוקים, במקום סבון הברישו את הבקבוק עם משחת שיניים, והריח יפוג בצורה יעילה יותר.

6. ריח זיעה של הגוף

לא תמיד אנו יכולות לזהות את ריח הזיעה מגופנו, אך אין ספק ששאר בני הבית מבחינים בו היטב. 2 מלפפונים חמוצים בכל ארוחה יעשו את העבודה, והריח יפוג במהרה.

7. ריח לא נעים מהמקרר

כאשר לא דואגים לניקיון המקרר תכופות, הוא עלול להריח לא טוב. בתור התחלה הכי טוב לנגב את המדפים עם מטלית לחה, ולייבשם במגבת. אם תרצו פתרון פחות מטריח – הניחו קופסה פתוחה של אבקת סודה לשתייה במקרר (במקום שבו בני הבית לא ישתמשו בו בטעות), והחליפו אותה כל 3 חודשים.

תגיות:מקררריח

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה