מעניין

העיתונאי האוסטרלי מפתיע: מה ערבי צריך לעשות כשהוא רואה יהודי ברחוב?

רוס קמרון, עיתונאי ומנחה טלוויזיה שמועסק ברשת 'סקיי ניוז' האוסטרלית, מפתיע עם נאום הסברה חוצב להבות, שגרם לאלפי צופים להרים גבה נוכח הגישה הפרו-יהודית שלו

אא

רוס קמרון, עיתונאי ומנחה טלוויזיה שמועסק ברשת 'סקיי ניוז' האוסטרלית, מפתיע עם נאום הסברה חוצב להבות, שגרם לאלפי צופים להרים גבה נוכח הגישה הפרו-יהודית שלו. "היהודים המציאו בערך הכל", אמר כשניסה להסביר למה לא כדאי להמציא משהו חדש, אם בשטח כבר קיים משהו יפה וזמין שמישהו אחר המציא. "אל תבזבזו את זמנכם", אמר. "פשוט שתהיה לכם הענווה".

אם לרגע חשבו הצופים שקמרון אומר זאת משום שהוא יהודי, הם טעו. קמרון מיהר להסביר כמעט באותה נשימה כי "למיטב ידיעתי אין לי טיפת דם יהודי בגופי, אבל לחלוטין היה זה לכבוד ולעונג לי – אם כך היה".

בנקודה זו פונה איש התקשורת לעולם הערבי ואומר: "אצלכם חיים כ-350 מיליון ערבים ב-22 מדינות. אתם מתגאים בהכנסת האורחים שלכם כמו הבדואים למשל. רציתי להגיד לכם שאני לא חושב שהמדיניות שלכם להתעמת עם היהודים היא לטובתכם – אני חושב שאם תשבו רגע ותגידו 'בסדר', יש לנו את אבן החן הנדירה הזו של 6.5 מיליון יהודים במדינת ישראל, הכוללת 8 מיליון בני אדם. זה אחד מהדברים הטובים ביותר שקורים במזרח התיכון.

"אז איפה שלא תהיו בעולם – אם יש לכם שכן יהודי – ברכו אותו. כשאתה רואה יהודי הולך ברחוב, אתם צריכים להכיר בצאצא של דוד המלך ולומר: זהו סיפור ההישרדות הנפלא ביותר שאי פעם נכתב".

 

תגיות:יהודיםערביםאוסטרלי

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה