חדשות בארץ

28 פצצות מרגמה לעבר יישובי עוטף עזה. בחסדי שמים אין נפגעים

בוקר מתוח בעוטף עזה: מטח כבד של 28 פצצות מרגמה נורו הבוקר לעבר היישובים. אזעקה נוספת נשמעה בשעה 9:30

  • ט"ו סיון התשע"ח
(צילום אילוסטרציה: פלאש 90)(צילום אילוסטרציה: פלאש 90)
אא

מטח כבד של לפחות 28 פצצות מרגמה שוגרו לעבר יישובי עוטף עזה החל מהשעה 7:00 הבוקר (שלישי). חמש פצצות מרגמה התפוצצו ביישוב במועצה האזורית אשכול, אחת בחצר גן ילדים. בחסדי שמים איש לא נפגע.

אזעקה נוספת נשמעה בסביבות 8:02 באזור אשכול, וכעבור זמן קצר התפוצצו שתי פצצות מרגמה נוספות. בשעה 09:36 נשמעה אזעקה נוספת באשכול ולאחר מכן התברר כי מדובר בנפילה מחוץ ליישוב.

מדובר בחסדי שמים גלויים. פצצות מרגמה עלולות להיות קטלניות ביותר. כולנו זוכרים את דניאל טרגרמן הי"ד בן ה-4, שנהרג מפצצת מרגמה שהתפוצצה בביתו שבנחל עוז במבצע 'צוק איתן'. מצמרר לחשוב שאם המטח היה נורה שעה לאחר מכן, חצר הגן היתה מלאה בילדים תמימים ומתוקים.

מירב כהן, תושבת הקיבוץ שבו נפלה פצצת מרגמה, סיפרה ל-ynet כי האזעקה תפסה אותה בדיוק כשהחלה להכין כריכים לבתה. "הערתי את הילדה לבית ספר וכשהלכתי להכין את הסנדביצ'ים - פתאום צבע אדום. רצתי להעיר את הילדים שעדיין ישנים, כולנו נכנסנו לממ"ד. הבנו שזה אירוע אמיתי, היו נפילות מאוד חזקות".

ההערכה במערכת הביטחון היא כי מדובר בפעולת נקם של הג'יהאד האיסלאמי הפלסטיני, המגיב באופן הזה לחיסולם של שלושה פעילי הארגון על ידי ישראל. שלשום (ראשון) הטמינו מחבלי הארגון מטען סמוך לגדר המערכת, כאשר נורו ונהרגו על ידי כוח צה"ל.

שר הביטחון, אביגדור ליברמן, מכנס בשעה זו בקריה בתל אביב דיון הערכת מצב מיוחד עם הרמטכ"ל וראשי מערכת הביטחון.

תגיות:עוטף עזהרקטההנשיא

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה