חדשות בארץ

בוקר מתוח בדרום: 27 פצמ"רים לעבר ישראל; בחסדי שמים אין נפגעים

מטח כבד של רקטות ופצצות מרגמה נורה הבוקר לעבר ישראל. אחת הרקטות נפלה בחצר של גן ילדים שהיה ריק באותה שעה. בוקר מתוח בדרום

  • ט"ו סיון התשע"ח
ארכיון (צילום: דוד בוימוביץ / Flash90)ארכיון (צילום: דוד בוימוביץ / Flash90)
אא

מטח כבד של רקטות ופצצות מרגמה נורה הבוקר (שלישי) לעבר ישראל. עוד לפני השעה 7:00 בבוקר נשמעו 24 אזעקות ברצף ממושך. התושבים נכנסו למרחבים המוגנים ומערכת כיפת ברזל הופעלה. 2 רקטות נורו לקראת העשה 8:00.

האזעקות נשמעו במועצות האזוריות שער הנגב, אשכול ושדות נגב. קולות נפץ נשמעו, והתושבים נכנסו למרחבים המוגנים.

הרקטות יורטו בהצלחה, בחסדי שמים, על ידי מערכת כיפת ברזל. ההסעות לבתי הספר בכמה יישובים באשכול הופסקו לזמן קצר וחודשו - הלימודים כסדרם.

מדובר צה"ל נמסר כי "בהמשך לאזעקות צבע אדום שנשמעו הבוקר, זוהה מטח ירי מרצועת עזה לעבר מספר מוקדים בשטח מדינת ישראל. בוצעו מספר יירוטים".

מאוחר יותר, מסר דובר צה"ל כי בוצע מטח של כ-25 פצצות מרגמה לעבר מספר מוקדים בשטח מדינת ישראל. מרביתן יורטו על ידי מערכת כיפת ברזל.

ממועצת אשכול נמסר כי זוהתה "נפילה בחצר של גן ילדים ביישוב במועצה אזורית אשכול. ללא נזק. לא היו ילדים בגן בזמן הנפילה. הלימודים מתקיימים כרגיל בכל מוסדות החינוך במועצה". כן זוהו נפילות בתוך שני יישובים במועצה אזורית אשכול וכן נפילות בשטחים פתוחים, בחסדי שמים ללא נפגעים וללא נזק.

ראש מועצת אשכול, גדי ירקוני, מדווח בראיון לערוץ 10 כי ממערכת הביטחון נאמר לו כי הירי מהרצועה מגיע מאנשי הג'יהאד האסלאמי וזאת כתגובה לפעילות צה"ל אתמול נגד מתפרעי הגדר שחדרו לשטח ישראל, נורו ונהרגו.

בתגובה, טנקים של חטיבה 7 יורים פגזים לעבר עמדות תצפית של חמאס.

אמש נשמעה אזעקה בשדרות וביישובים במועצה האזורית שער הנגב, בעקבות מספר קליעים שנורו מרצועת עזה ופגעו במבנים ובכלי רכב. גם אז, בחסדי שמים, לא היו נפגעים.

תגיות:דרוםרקטותישראל

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה