חדשות בארץ

מטען הופעל לעבר כוח צה"ל; בחסדי שמים אין נפגעים

כוח הג'יהאד האסלאמי הפעיל מטען לעבר כוח צה"ל. כוחותינו השיבו באש ופגע בשני המחבלים שהניחו את המטען

  • י"ג סיון התשע"ח
רגע פיצוץ המטען (צילום: דובר צה"ל)רגע פיצוץ המטען (צילום: דובר צה"ל)
אא

נס הבוקר בגבול עזה: שני מחבלים הפעילו מטען חבלה לעבר כוח צה"ל. בחסדי שמים כוחותינו לא נפגעו. בתגובה, טנק השיב באש ופגע במחבלים שהניחו את המטען. כן פגע צה"ל בעמדת תצפית של הג'יהאד האסלאמי.

המטען הונח אמש סמוך לגדר המערכת בדרום רצועת עזה, במטרה לפגוע בכוחות הפועלים באזור. עמדת התצפית שהותקפה בידי הטנק צופה על הנקודה בה הונח והתפוצץ המטען.

אמש (מוצ"ש) תקפו מטוסי קרב של חיל האוויר יעדי טרור במתחם צבאי של ארגון חמאס בדרום רצועת עזה. התקיפה בוצעה בתגובה לחציית הגדר ולניסיון פגיעה בתשתית ביטחונית שבוצעה אתמול, וכן לניסיונות חוזרים לפגיעה בתשתיות ביטחוניות.

דובר צה"ל מסר כי "צה"ל רואה בחומרה את המשך הניסיונות היום-יומיים של ארגון הטרור חמאס לפגוע בתשתיות ביטחוניות, תוך איום על ביטחון התושבים והחיילים, ונחוש להמשיך לממש את משימות ההגנה ולהבטיח ביטחון. ארגון הטרור חמאס הוא האחראי הבלעדי למתרחש ברצועת עזה, והוא יישא בהשלכות לפעולות הטרור המתבצעות מעזה כנגד אזרחי ישראל".

ביום שישי השליכו פלסטינים שהתקרבו לגדר בצפון הרצועה מטען חבלה אל עבר כוח צה"ל וניסו לפגוע בתשתית ביטחונית במקום. בחסדי שמים גם בתקרית זו לא היו נפגעים לכוחותינו.

תגיות:מחבליםמטען

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה