פעילות הידברות

לאחר ההצלחה בשנה שעברה: גם הקיץ, צור חוזר אל הבמות!

התוכנית "צור משלנו" הוצאה בקיץ שעבר מהאולפן ועברה להופיע בבמות ברחבי הארץ. לאור ההצלחה המסחררת, זה קורה בעז"ה גם השנה

  • י' סיון התשע"ח
אא

ההצגה של צור עלתה לכותרות בשנה שעברה כשצור, בובת הילדים האהובה מן התוכנית "צור משלנו" בערוץ הידברות, עברה מן המסך – אל הבמות. ילדים בכל רחבי הארץ היו מאושרים מן הזכות לפגוש את "צור" האמיתי פנים אל פנים, לאחר שנים של ציפייה – ושל צפייה בצור על המסך הקטן. ההצגה הועלתה לראשונה בשנה שעברה, אחרי אינסוף בקשות מן הצופים להוציא את צור מן האולפן ולהביא אותו אל הבמות ברחבי הארץ.

בשנה שעברה נהנו הילדים מהצגה נפלאה, שלקחה את הקסם הטבעי של "צור משלנו", והוסיפה לו את הממד האחד שלא מתאפשר בתוכנית המצולמת באולפן: האינטראקציה עם הילדים. הילדים יכלו עתה להיות קרובים ממש אל הדמויות בהצגה – יניב אליהו שוחח איתם מעל הבמה ונתן תשומת לב לכל אחד, ואילו אבישי שטרית, אשר מפעיל את הבובה של צור, פגש אותם לאחר ההצגה ואף אפשר להם ללחוץ את ידו של צור, לאחר שזה "שוחח" איתם לאורך ההצגה כולה.

הקסם המופלא של צור, שמצליח לרתק ילדים כמעט בכל גיל אל המסך, הצליח לרתק אותם עוד יותר בהצגות בכל רחבי הארץ.

הנה חלק מהתגובות שהתקבלו במערכת על ההצגה של צור:

רונית: יניב אליהו וצור – פשוט מצוינים! הרבה זמן לא נתקלתי בגישה כזו מדהימה לילדים כמו של יניב אליהו, הייתי עם ילדי באלעד. שחקן מוכשר עם נשמה גדולה שיודעת להכיל את כל הילדים ורואים שהוא עושה זאת מכל הלב ובכישרון גדול! יצאתי מגדרי איך יניב עצר הצגה שלמה רק בגלל ילד שבכה וגרם לו לחזור לחייך... ישר כוח גדול! וצורי צור המתוק והאהוב, מצחיק, שנון וגי'נג' מיוחד שאין כמותו. ממליצה בחום ואף יותר!

יוכבד ממודיעין עילית: היה נהדר! אבישי ויניב מיוחדים! תודה רבה להידברות על הסרטים וההופעה החיה! כזאת אנרגיה חיובית, מסרים נכונים וקליטים וחוויה טובה לילדים שמבינים ומזדהים. הופעה מושקעת ושווה!

צפו בסרטון מההצגה בשנה שעברה:

 

לאור ההצלחה המסחררת הזו, גם בקיץ הקרוב יוכלו ילדי ישראל ליהנות מהצגה חדשה של "צור משלנו", ולקבל את התכנים ההומוריסטיים ואת הערכים הנפלאים בצורה ישירה, אינטראקטיבית ומהנה במיוחד.

רכזי תרבות / קייטנות / מנהלי תרבות בעיריות – להזמנת ההצגה באזורכם התקשרו 0732221371 או 054-6260881

תגיות:הצגהבובה צור

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה