מעניין

קידוש השם: רופא שיניים דתי מטפל בילדים בעלי צרכים מיוחדים, בעזרת להטוטים. צפו

ד"ר אייל שמחי מניו ג'רזי, הוא לא 'עוד' רופא שיניים כי אם כזה שמטפל רק בילדים בעלי צרכים מיוחדים - יהודים וגויים כאחד. איך הוא עושה את זה, ומהן התגובות שמתקבלות ברשת? צפו בתיעוד המרגש שזכה כבר ללמעלה מ-10 מיליון צפיות, וגלו

ד"ר אייל שמחי עם אחד ממטופליו הצעירים ד"ר אייל שמחי עם אחד ממטופליו הצעירים
אא

כשד"ר אייל שמחי, רופא שיניים יהודי דתי שמתגורר בניו ג'רזי – מגיע למרפאה שלו, אין מי שלא מעלה חיוך גדול על פניו. ההתמחות המיוחדת של ד"ר שמחי אינה באה לידי ביטוי בטיפול שיניים גרידא, כי אם ביכולת שלו לגרום למטופליו – ילדים בעלי צרכים מיוחדים בעיקר, לשמחה ונוחות.
וכשמדובר במצווה כה חשובה, מסכת הרצינות יורדת ואת מקומה תופסת קלילות שמתבטאת בלא מעט להטוטים שאותם הוא מבצע מול מטופליו המחויכים.

בסרטון שעלה למדיה החברתית וזכה כבר ללמעלה מ-10 מיליון (!) צפיות נראה שמחי כשהוא מעמיד פנים שהוא מושך כדורי אור קטנים מסנטרו של המטופל ההמום – ילד גוי כבן שלוש שמסתכל במבט מופתע על הכדור המואר שעובר ממקום למקום ואז נעלם.

ומהן התגובות שהתקבלו ברשת? חמות ומגוונות: "יש לי פחד מרופא שיניים. האם אתה מקבל גם מבוגרים?", כתבה תגובה אחת. "האם הרופא הזה מקבל גם מטופלים חדשים? אני בת 40, אז לא בטוחה לגבי ההתאמה למרפאת הילדים שלו", כתבה האחרת.

"מרגש בכל פעם מחדש להיות במרפאה של ד"ר שמחי. הוא עושה עבודה נהדרת עם ילדים, כל הכבוד לו", "הלוואי שכל הרופאים היו עם סבלנות כמו שלך", ועוד ועוד תגובות מן הסוג הזה.

הנה עוד תיעוד ממוגג שמצאנו בעמוד הפייסבוק שלו, ולא יכולנו שלא לחלוק אותו עמכם:

 

תגיות:רופא שינייםילדיםלהטוטים

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה