סלבס בהתחזקות

הזמר המתחזק מפתיע: "בדרך להופעה אני עוצר כדי להתפלל מנחה וערבית"

"חבר הכיר לי את הרב חיים דוד קובלסקי מבני ברק, והתחלנו ללמוד פרק אחד של גמרא. לקחתי את הספר הביתה, ומאז אני מכור לדף היומי 'ותן חלקנו'. כל בוקר בשמונה וחצי אני מניח תפילין, ומרגיש שמישהו שומר עליי"

עידן יניב (צילום מסך)עידן יניב (צילום מסך)
אא

המוזיקאי עידן יניב גדל אמנם בבית מסורתי – אך "חתכתי את הפסיכולוגית מאז שהתקרבתי לדת, והיום שום דבר לא יפיל אותי לדיכאון", הוא אומר.

בראיון ל'ידיעות אחרונות' מספר יניב על תהליך ההתחזקות הרוחנית שלו, שתפש תאוצה לפני כשנה וחצי. "גדלתי בבית מסורתי עם קידוש ופלטה של שבת, אבל הייתי לייט, הדלקתי טלוויזיה". המצב הזה נמשך כאמור עד לפני שנה וחצי, כאשר מצבו הבריאותי של סבו החל להידרדר. בשלב זה, "הבנתי שיש משהו שיותר חזק מאיתנו", הוא אומר.

זמן קצר אחרי כן, כשסבא שלו הלך בדרכו של עולם ונפטר לבית עולמו, "חבר הכיר לי את הרב חיים דוד קובלסקי מבני ברק, והתחלנו ללמוד פרק אחד של גמרא. לקחתי את הספר הביתה, ומאז אני מכור לדף היומי 'ותן חלקנו'. כל בוקר בשמונה וחצי אני מניח תפילין, ומרגיש שמישהו שומר עליי. בשבת אני יורד לבית הכנסת, ובדרך להופעה אני עוצר כדי להתפלל מנחה וערבית".

כעת הוא מחפש זוגיות, ומדגיש מה חייב להיות בה במאושרת שתעמוד לצדו בחופה: "רצוי שהיא תבוא מבית מסורתי, ושיהיה לה את הבסיס. אני מאמין גדול באהבה. היא זו שמניעה את העולם, ולכן אני לא מתייאש ועד שהיא תגיע אני מתרכז באהבה למוזיקה", הוא מסכם.

תגיות:מתחזקעידן יניבמוזיקאישידוכים

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה