חדשות בעולם

מכתב אמיץ: "ארדואן, אני מציע לך: סע לישראל לחמישה ימים"

"מר רג'פ טאיפ ארדואן, אל תאמין לתעמולה השקרית של חמאס. סע לישראל לחמישה ימים כתייר. בקר בערים הערביות וגלה מיהם הטרוריסטים האמיתיים"

  • ט' סיון התשע"ח
אא

איסמעיל גונאל אוקאל, אזרח טורקי שלפני 30 שנה היה בכיר בנציגות טורקיש איירליינס בישראל, פרסם מכתב פומבי לארדואן. בדבריו, פנה אוקאל לנשיא הטורקי והפציר בו: "הפסק להאמין לתעמולה השקרית של חמאס ואל תנגח את ישראל ככלי פוליטי פנימי לקראת הבחירות הקרובות".

בעמוד הפייסבוק שלו, פרסם אוקאל את המכתב הבא: "מר רג'פ טאיפ ארדואן הוא ג'נטלמן, בן אדם טורקי ומוסלמי. אני בן 70, לא מפחד מאף אחד מלבד אלוקים. 

אני מציע לך: סע לישראל לחמישה ימים כתייר. אל תפחד, הם לא יתנקשו בך בישראל".

אוקאל המשיך בדבריו וביקש מארדואן לא להאמין לתעמולה של חמאס. הוא ציין שחמאס נעזר באותן שיטות של המחתרת הכורדית (PKK) ומשתמש באנשים חפים מפשע, כולל נשים וילדים כמגן אנושי. "היהודים לא בגדו בטורקיה אבל הפלסטינים בגדו", הוסיף אוקאל וציין כי יועציו של ארדואן שקרנים ואינם דוברי אמת לגבי איראן, סעודיה, קטאר והפלסטינים.

אוקאל הוסיף וקרא לנשיא להפסיק להתקיף את ישראל, אלא לזמן את מנהיגי ישראל והפלסטינים לעשות שלום. "זה יזכה אותך בפרס נובל", כתב.

"כשאתה מכנה את ישראל מדינת טרור ומדינה שהורגת ילדים - אתה משתמש בביטוי שקרי", המשיך אוקאל. "ישראל מגנה על גבולותיה מפני הטרוריסטים הפלסטינים מהחמאס. אנא ממך: חשוב בהגיון. אני חייתי חמש שנים בתל-אביב. ניצלתי ממוות פעמיים. אנשים רבים נהרגו ונפצעו מפיגועי טרור של טרוריסטים של החמאס נגד חפים מפשע", כתב אוקאל. "אני ממליץ לך לבוא לישראל ולראות מי הטרוריסטים האמיתיים".

תגיות:ארדואןטורקיהישראל

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה