חדשות בעולם

כדי להזים את השמועות על מותו - אבו מאזן צולם קורא עיתון בבית החולים

תמונות עדכניות של יו"ר הרשות הפלסטינית הופצו על ידי אנשיו, בניסיון להזים את השמועות על מצבו הקשה. בתמונות נראה אבו מאזן קורא עיתון ומשוחח עם מקורביו

  • ח' סיון התשע"ח
אא

אבו מאזן עדיין כאן, אבל במוקטעה כבר החלו לתכנן את הירושה. כדי להזים את השמועות על מצבו הקשה של המנהיג בן ה-82, הפיצו הלילה (שלישי) מקורביו תמונות בהן הוא נראה קורא עיתון ומשוחח בנינוחות עם מקורביו בבית החולים ברמאללה.

גם בתקשורת הפלסטינית התגייסו למשימה ודיווחו כי מצבו של אבו מאזן הולך ומשתפר, והוא צפוי להשתחרר מבית החולים בתוך מספר ימים.

ג'יבריל רג'וב, חבר הוועדה המרכזית של פתח, אמר: "בינתיים הוא נשאר להשגחה. כל הבדיקות מצביעות על התאוששות במצבו".

בימים האחרונים אושפז יו" הרשות הפלסטינית 3 פעמים, ובעולם כבר החלו לצפות למותו הקרב. העיתון 'אל חיאת' מדווח כי עבאס לקה בדלקת ריאות קשה והוא סובל מחום גבוה. עוד דווח בעיתון כי הרופאים מתקשים לייצב את מצבו. למרות זאת, כאמור, אנשיו טוענים כי מצבו משתפר והוא נשאר בבית החולים להתאוששות בלבד.

כזכור, בשבועות האחרונים בריאותו של אבו מאזן היא נושא מרכזי בתקשורת. יום אחרי שנאם במועצת הביטחון של האו"ם הוא נצפה בבית החולים ג'ונס הופקינס במרילנד. על פי הדלפות, במרילנד הוא קיבל טיפול נגד סרטן. מקורביו, כאמור, מכחישים זאת בתוקף.

תגיות:בית חוליםאבו מאזן

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה