הסברה ישראלית

ערבי ישראלי התעמת עם שמאלנים שכתבו את שמות המחבלים מעזה, על המדרכות בתל אביב

קומץ שמאלנים מתל אביב החליט 'להתאבל' בדרך מכעיסה במיוחד על המחבלים שחוסלו בעזה, אך ערבי ישראלי שבמקרה גם מייצג אל ישראל בחו"ל, במלחמה נגד ארגון ה-BDS לא נשאר חייב ויצא להתעמת מולם

הערבי הישראלי שעושה שמות ברשת, על רקע המדרכות בתל אביב (צילום מסך מתוך פייסבוק)הערבי הישראלי שעושה שמות ברשת, על רקע המדרכות בתל אביב (צילום מסך מתוך פייסבוק)
אא

קומץ שמאלנים מתל אביב החליט 'להתאבל' בדרך מכעיסה במיוחד על המחבלים שחוסלו בעזה: השמאלנים הדליקו נרות ורשמו את שמותיהם של המחבלים על המדרכות, אך את קאזם חליליה – ערבי ישראלי שאוהד את ישראל, הדבר הצליח להרגיז והוא החליט להגיב בהתאם.

בסרטון שפורסם והופץ ברשתות החברתיות, נראה חליליה כשהוא צועד אל תוך ההמון במטרה להתעמת איתם. "חברים, מי שלא מכיר אותי אני קאזם. בחור ערבי שיוצא לחו"ל לייצג את ישראל נגד אנשי ה-BDS, ומה שאני רוצה שתראו עכשיו זה לא ברמאללה אלא בתל אביב – אנשים שהם יותר מסוכנים מה-BDS  רשמו את השמות של המחבלים כמו שאתם רואים, באמצע תל אביב. ועכשיו אני הולך לדבר איתם וללמד אותם".

הפעילים כותבים את שמות המחבלים על המדרכות הפעילים כותבים את שמות המחבלים על המדרכות

לדבריו, אותם פעילים תופסים תיירים ברחוב, ומדברים איתם בגנותה של ישראל. "הם מדברים עם התיירים באנגלית ומסבירים להם איך חיילים צה"ל רוצחים והורגים אנשים בעזה. אז אני עכשיו הולך להגיד להם בפרצוף שלהם, שהם אנשים פשוט מנוולים ושקרנים".

בתוך כך נעמד חליליה עם מצלמתו ליד פעילה צעירה שאכן מדברת באנגלית עם זוג תיירים, והיא בתגובה ממשיכה את שצף דבריה ואומרת לתיירים שהוא פשוט משקר. "את זו שמשקרת, את לא היית בעזה. את רושמת שמות של מחבלים ברחוב, מכפישה חיילים ולא מתביישת. את יהודייה בכלל?".

בתגובה לדבריו אומרת לו אחת הבחורות האחרות בשם תמר כך: "אתה לא יהודי ויש לך לב של פשיסט. תינוקת נחנקה מגז. אז אני תמר, גרה בתל אביב, הדלקתי היום נר לזכר התינוקת הפלסטינית שנפלה היום ומתה. התינוקת הזו לא הייתה מחבלת".

חליליה מתעמת עם פעילה בשם תמר חליליה מתעמת עם פעילה בשם תמר

"נכון, אני לא יהודי. אני ערבי שמייצג את ישראל בחו"ל, ותני לי לשאול אותך: מה תינוקת עושה שם? היא לא מחבלת, את צודקת. ההורים שלה מחבלים. למה  לקחו אותה לגדר, מה יש להם לעשות שם?", אמר לה חליליה בלי להתבלבל ומוסיף: "את צריכה פסיכיאטר, את צבועה. את צריכה להתבייש. אתם יותר מסוכנים מכל החמאסניקים, את מבזה חיילים שהם אחים שלך, וצריכה להתבייש בעצמך".

תגיות:עזהשיימינגישראלמחבליםערביםתל אביבשמאלנים

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה