חדשות בארץ

ליצמן מתריע: במסגרת ההיערכות לאירוויזיון בשנה הבאה – לא נאשר חילול שבת

תחרות ה"אירוויזיון" תתקיים רק בעוד שנה בירושלים, וכבר סגן השר יעקב ליצמן מיהר להעביר מסר למשרד התרבות, לפיו יש לצמצם ככל האפשר חילולי שבת שחלילה ייערכו במסגרת התחרות

  • כ"ט אייר התשע"ח
(צילום אילוסטרציה: פלאש 90)(צילום אילוסטרציה: פלאש 90)
אא

סגן השר, יעקב ליצמן לא מחכה: תחרות ה"אירוויזיון" תתקיים בעוד שנה בירושלים, וכבר מיהר להעביר מסר למשרד התרבות, לפיו יש לצמצם ככל האפשר חילולי שבת שחלילה ייערכו במסגרת התחרות

יו"ר 'יהדות התורה' וסגן השר יעקב ליצמן הודיע לשרת התרבות והספורט, מירי רגב, כי במידה וייגרמו חילולי שבת במסגרת אירועי ה'אירוויזיון' שייערכו שנה הבאה בירושלים, מפלגתו לא תעבור לסדר היום.

"בשם מאות אלפי אזרחים, יהודים מכל האוכלוסיות והמגזרים, אשר שמירת יום השבת קרובה לליבם, אני פונה אליכם, כבר בשלב מוקדם זה, טרם נקבעו ההפקה וכל שאר פרטי האירוע המתוכנן, להקפיד שהדבר לא ייפגע בקדושת השבת ולפעול בכל דרך למניעת חילול שבת חלילה וחס, כפי שמחייב החוק והסטטוס קוו", כך כתב השר ליצמן במכתב ששלח לשרת התרבות מירי רגב ולשר התקשורת איוב קרא.

החל מהיום (א') פתחו בממשלה בהיערכות לקראת אירוע ה'אירוויזיון', שאמור להתקיים במוצאי שבת בשנה הבאה. משמעות העניין היא גרימת חילולי שבת במהלך ההכנות לאירוע.

במהלך ישיבת הממשלה הבוקר קיבלה רגב את המסר מיהדות התורה. לפי שעה לא ברור אם החרדים יצליחו למנוע את חילולי השבת ההמוניים, אך נראה כי החרדים מנסים לפחות להתריע על כך שנה קודם.

תגיות:השר ליצמןאירוויזיוןשבת

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה