שבת

"טובל במקווה כדי לקבל את השבת כמו שצריך": השבת של השחקן משה שלמה

לקראת המשדר המיוחד ביום שלישי הקרוב, בערוץ ובאתר הידברות, #גם_לי_מגיע, הבאנו לכם שאלון שבת עם שחקן הכדורגל משה שלמה מקריית גת, המשחק בקבוצת 'הפועל' נווה גולן

אא

לקראת המשדר המיוחד # גם_לי_מגיע שיתקיים ב-15/05 בשידור חי באתר ובערוץ הידברות, לפניכם שאלון שבת עם שחקן הכדורגל משה שלמה.

 

השבת מבחינתי היא... 

הדבר הכי חשוב בחיים. אין יותר חשוב מזה.

 

סדר היום שלי בשבת... 

אני מתפלל מנחה מוקדם ואז טובל במקווה כדי לקבל את השבת כמו שצריך. מאוחר יותר אני הולך להתפלל בבית הכנסת, ובשבת אחרי התפילות והסעודות, אני הולך לשיעור תורה.

 

בית הכנסת שלי... 

אני מתפלל בבית הכנסת של הרב מתן גבאי בקריית גת, שבו מתקיים שיעור תורה גם בלילה וגם למחרת, בשבת בבוקר. גיליתי את בית הכנסת הזה דרך חבר ילדות שחזר בתשובה באמצע התיכון, ורק שנים לאחר מכן הבנו שהוא הלך לישיבת 'אור החיים'. הוא היה מאוד מאושר.

לפני כמה שנים הוא חזר לקריית גת והשתלב בקהילה עם קדושה מיוחדת במינה, של צעירים שחזרו בתשובה. זו קהילה מאוד מאוד ייחודית, ומרגישים שם קרבה מאוד גדולה לבור עולם.

 

חומר הקריאה שלי... 

מאז שגיליתי את הגמרא, אני לא מסוגל כמעט לקרוא ספרים אחרים. יש לי שיעור גמרא בכל בוקר, וזה הדבר הכי אהוב עליי. עכשיו אני קורא במקביל גם את הספר של רבנו בחיי על שער הביטחון בקב"ה.

 

כשיוצאת השבת, הדבר הראשון שאני עושה...  

בעבר הייתי הולך לשיעור תורה של הרב חיים ארוש, אבל לאחרונה לצערי השיעור כבר לא מתקיים אז היום אני מקדיש את מוצאי השבת לאישה ולמשפחה, שזה לא פחות חשוב.

 

לפרטים נוספים על המשדר המושקע #גם_לי_מגיע, שישודר ביום שלישי הקרוב בערוץ ובאתר הידברות, הקליקו כאן

תגיות:שמירת שבתשאלוןשחקני כדורגל

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה