חדשות בעולם

נשיא איראן חסן רוחאני: "ארה"ב מעולם לא קיימה את הבטחותיה"

נשיא איראן הודיע כי "טהרן תישאר בהסכם בלי וושינגטון", נתניהו החמיא: "ההחלטה אמיצה ונבונה". התגובות להודעתו הנחרצת של טראמפ

(צילום מסך)(צילום מסך)
אא

בתגובה להודעתו הנחרצת של דונלד טראמפ, נשיא ארה"ב, על כך שמדינתו פורשת מהסכם הגרעין, תקף חסן רוחאני, נשיא איראן, והאשים את נשיא ארה"ב בכך ש"למעשה, ארה"ב מעולם לא קיימה את מחויבויותיה בהסכם".

רוחאני ציין בדבריו בין היתר: "טהרן תישאר בהסכם, בלי וושינגטון". הוא גם הודיע: "הרפובליקה האיסלאמית תמשיך בהעשרת אורניום, הרבה יותר מכפי שהי הבעבר".

בתוך כך נשמעו גם תגובות נוספות של בכירים שהגיבו להצהרתו של טראמפ. ראש הממשלה בנימין נתניהו החמיא: "ההחלטה לפרוש היא החלטה נכונה, נבונה ואמיצה. הרי ברור שאילו ההסכם היה נשאר , תוך כדי השנים הוא היה מאפשר לאיראן להעשיר מספיק אורניום ליצירת ארסנל שלם".

שר הביטחון אביגדור ליברמן ציין הערב: "טראמפ אמר בהכרזתו בקול ברור ונחרץ: 'עד כאן'. איראן היא דיקטטורה שפועלת ומממנת טרור בכל העולם. זהו צעד מנהיגותי אמיץ", הוא החמיא.

גם יו"ר הכנסת יולי אדלשטיין ברך על הודעתו של טראמפ. "פרישתו מההסכם מוכיחה על כך שמעולם האיראנים לא תכננו לזנוח את תכניתם להשגת נשק להשמדה המונית", הוא הדגיש.

תגיות:איראןהסכם הגרעיןחסן רוחאני

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה