פעילות הידברות

מהפיכת הספרים חוזרת אל הרחובות

בחלוף שנה מפרויקט הפצת הספרים ברחבי הארץ, ניתן לקבוע בוודאות: אנחנו עם הספר. גם אחרי 560 שנה מהדפסת התנ"ך הראשון, עדיין נותר כוחם העצום של הספרים בשיא. ערב חג השבועות, נותנים תורה לכווולם!

  • כ"ג אייר התשע"ח
אא

לפני שנה, התמלא המרחב הציבורי בארץ, ובחלק מהמקומות בעולם - בספרי יהדות.

תחנות רכבת, רחובות מרכזיים, בתי חולים, מרפאות, מספרות, ובעצם כל מקום שמזדמנים אליו המוני יהודים. עם ישראל התגייס בהמוניו לקחת חלק בפרויקט הפצת הספרים הענק בו חולקו עשרות אלפי ספרים על ידי מתנדבי ועובדי 'הידברות'.

על פי כמות הפידבקים והתגובות החמות שקיבלנו, ניתן היה לראות את עוצמת החיזוק הבלתי נתפסת שעשו הספרים האלה בכל מקום בו הם "נחתו".

לנו בבית יש ארון מלא בספרים מלאי תוכן יהודי מעשיר, אבל יש יהודים רבים, שלעולם לא יגיעו אליהם  - אם הם לא יתקלו בזה ב"מקרה".

אנחנו, דואגים שבכמה שיותר מקומות יהיו הספרים הללו, כדי שכמה שיותר יהודים יתקלו בהם. כבר בגמרא מובא וכך נפסק גם להלכה ב'שולחן ערוך', כי הזכות של הפצת ספרים היא בלתי נגמרת היות וכל חיזוק או מצווה שנעשים בעקבות הספרים, נרשמים לזכות התורם.  "'וצדקתו עומדת לעד' – זה הקונה ספרים ומשאילן לאחרים" (שולחן ערוך).

יש לכם מושג מה ספר אחד שמגיע ליהודי אחד בתל אביב או באוסטרליה בקיבוץ או בנסיעה - יכול לעשות? אתם יודעים איזו מהפיכה בלתי נתפסת יוצרים ספרי הקודש בקרב עם הספר?

כשהתורה נפגשת עם היכולת להגיש אותה בצבעים הכי תוססים שיש, בצורה המרתקת ביותר, אין מי שנותר אדיש. משפחות שלימות האירו את חייהם ביהדות בזכות ספר אחד בלבד שקיבלו ממישהו בהזדמנות.

אתם נותנים ספר  - ומשנים עולמות. הזכויות והישועות, כולן שלכם.

השנה, ערב מתן תורה, יוצא שוב ארגון 'הידברות' בפרויקט נתינת התורה לכל עם ישראל, על ידי הפצת הספרים.

אם בעז"ה תתנו יד תומכת, תקחו חלק בזכויות הרבות והפרויקט יסתיים בהצלחה, הרי ש500 ערכות של ספרים יופצו ברחבי הארץ במקומות מרכזיים, וימשיכו את המהפיכה.

תקליקו כאן, ואל תשכחו שזה הזמן המתאים ביותר לזכות בנתינת התורה לכולם!

תגיות:פעילות הידברותהפצת ספרים

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה