פעילות הידברות

הידברות שופס משתדרגת – ואתם מרוויחים

אתר הידברות שופס המוכר והאהוב עובר שדרוג משמעותי – ואתם נהנים ממגוון רחב של מוצרים חדשים, מממשק נוח וידידותי וממחירים אטרקטיביים במיוחד

  • כ"ג אייר התשע"ח
אא

אתר הידברות שופס פועל כבר שנים ארוכות על מנת להביא אליכם ספרים איכותיים, מוצרי יודאיקה ועוד מוצרים רבים באיכות גבוהה ובנוחות מרבית.

בחודשים האחרונים הושקעו מאמצים רבים על מנת לשדרג את האתר ולהפוך אותו לרלוונטי ועדכני, ואכן, השבוע הושק האתר החדש של הידברות שופס. כעת אתם יכולים ליהנות מכל המבחר הגדול של האתר המוכר, בממשק חדש, מתקדם, מהיר ונוח מאד לשימוש.

כעת קל הרבה יותר לאתר את המוצרים הנחוצים לכם, ולקבל עליהם מידע רלוונטי וחשוב. תחת כל מוצר תוכלו למצוא פירוט מלא ונרחב אודותיו. כך, למשל, לגבי כל ספר הנמכר באתר ניתן לראות כמה עמודים הוא מכיל, האם הוא נמכר בכריכה קשה או רכה, מיהו מחבר הספר ופרטים רבים נוספים על תוכן הספר וכדומה.

חידוש נוסף שמציג האתר הוא האפשרות להציג חוות דעת של גולשים. גולשים אשר רכשו את המוצר יוכלו לחוות את דעתם עליו, לדרג את איכותו ולספר עליו – האם היו מרוצים ממנו, עד כמה הוא מוצלח / שימושי / איכותי וכן הלאה, ולהמליץ עליו לגולשים הבאים. כאשר תיכנסו לדף המוצר, תוכלו לראות בו את חוות הדעת של הגולשים שרכשו אותו לפניכם, ולקבל החלטה מושכלת יותר לגבי הרכישה שלו. כך, חוויית הקניה באתר הופכת להיות נעימה בהרבה.

מעדיפים לגלוש באתר דרך הסלולארי ולא דרך המחשב? גם ממשק המובייל עבר שדרוג משמעותי, ומי שבוחר לצפות במוצרים דרך האפליקציה, יוכל לעשות זאת בקלות ובנוחות, לא פחות מאשר באתר הרגיל.

 

כל המוצרים, במשלוח מהיר

לא רק הממשק של האתר שודרג – גם המוצרים שמוצעים לרכישה שודרגו באופן משמעותי. כך, לדוגמא, מלאי הספרים גדל באופן מיוחד, וכעת ניתן למצוא בו, למשל, מגוון רחב של ספרי חסידות שלא היו בו בעבר. גם הקטגוריות האחרות הוגדלו ושודרגו, וכעת תוכלו לרכוש באתר מגוון גדול של כיסויי ראש לנשים, משחקים לילדים, מתנות יודאיקה ועוד ועוד.

האתר הוא דינאמי, וממשיך להתפתח מיום ליום. עוד ועוד מוצרים מגוונים נוספים לאתר מזמן לזמן, והוא גם מציע מגוון רחב של מבצעים והטבות, כך שבכל פעם שתיכנסו לאתר – תוכלו לגלות מוצר חדש או הטבה חדשה ומשתלמת.

החלטתם לרכוש מוצרים? כעת תוכלו לקבל אותם לביתכם במהירות וביעילות. שירות המשלוחים של הידברות שופס שודרג גם הוא, וכעת אתם יכולים לקבל את המוצרים שלכם במהירות גבוהה יותר ובמחיר נמוך יותר. קניתם מוצרים ב-150 ₪ ומעלה? תוכלו ליהנות גם ממשלוח חינם.

 

מציאון הידברות

חידוש נוסף שמציע האתר המשודרג הוא הקטגוריה הייחודית "מציאון הידברות". במציאון תוכלו למצוא מוצרים במחירים אטרקטיביים במיוחד – חלקם אפילו במחיר עלות או אף פחות מכך, לזיכוי הרבים.

חלק מן המוצרים הנמכרים ב"מציאון" הם מוצרים בעלי פגמים קלים, אשר נמכרים במחירים מצחיקים ממש. במוצרים אלה תוכלו לראות באתר תמונה ברורה של המוצר, כך שתוכלו לראות בבירור את מהות הפגם, ולקבל החלטה מושכלת, האם הרכישה משתלמת עבורכם.

האתר מעניין אתכם, אך כרגע אינכם מעוניינים במוצר ספציפי? תוכלו להיכנס לאתר ולהירשם בחלקו התחתון לקבלת הניוזלטר של הידברות שופס. כך תהיו הראשונים שמתעדכנים במבצעים הכי חמים, במוצרים החדשים שנוספים לאתר ובהטבות מיוחדות המיועדות רק למקבלי הניוזלטר.

אז למה אתם מחכים? היכנסו להידברות שופס כבר עכשיו. לא תתחרטו. https://shops.hidabroot.org

תגיות:הידברות שופסאתרשידרוג

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה