חדשות בעולם

"המומים מגודל הנס": נער בן 13 התעורר מתרדמת, יממה לפני שאיבריו נתרמו

נס בבית החולים המקומי באלבמה, לאחר שטרנטון מקינלי בן ה-13 ששהה בתרדמת - התעורר באורח נסי זמן קצר לפני שהצוות הרפואי קיבל החלטה לנתקו ממכשיר ההנשמה, ולתרום את איבריו

בעיגול: טרנטון מקינלי (צילום מסך)בעיגול: טרנטון מקינלי (צילום מסך)
אא

נס בבית החולים המקומי באלבמה, לאחר שטרנטון מקינלי בן ה-13 ששהה בתרדמת - התעורר באורח נסי זמן קצר לפני שהצוות הרפואי קיבל החלטה לנתקו ממכשיר ההנשמה, ולתרום את איבריו. 

מקינלי אושפז במצב אנוש לפני מספר שבועות, בעקבות עגלה של טרקטורון שנפלה על ראשו בזמן ששיחק עם חבריו. כתוצאה מכך נשברה גולגלתו קשות, והוא איבד את זיכרונו ואף הוגדר כמי שסובל ממוות מוחי. 

בראיון לרשת 'פוקס 10' המקומית סיפרה אימו ג'ניפר כי "הוא היה מת במשך 15 דקות, והרופאים אמרו לי שגם אם הוא ישרוד - הוא יישאר צמח לכל חייו". על פי הדיווחים בכלי תקשורת נוספים, בעקבות סדרת ניתוחים שעבר בראשו חווה מקינלי הצעיר מיתות נוספות וכשכבר לא הצליחו הרופאים להתחקות אחר התקדמות בפעילות המוחית - יעצו לג'ניפר לחתום על טופס תרומת איברים. 

תחילה היא סירבה, אך היות ועבר זמן רב ובנה לא נשם בכוחות עצמו ולא חזר להכרה - ג'ניפר הסכימה לבסוף, וחתמה על הטופס. "זה היה פשוט לא הוגן להמשיך ולהחיות אותו", סיפרה לאחר מכן. "הבנו שזה בעצם פוגע בו יותר, בזמן שהאיברים שלו יכולים להציל חמישה ילדים אחרים".

ג'ניפר ומשפחתה הגיעו להיפרד מטרנטון, כשלפתע - באורח נסי ובלתי נתפש - הוא התעורר מהתרדמת יממה לפני שהוחלט על הניתוק ממכשירי ההנשמה. 

המהפך התרחש כאשר אחד הרופאים זיהה פתאום סימני פעילות מוחית. כשהצוות הרפואי התקרב אל טרנטון, הוא נוכח לדעת כי הנער כבר נושם בכוחות עצמו, ומצליח - כנגד כל הסיכויים ממש - לדבר בכוחות עצמו וללא קושי.  "אנחנו לא יודעים איך להסביר את זה", אמרו הרופאים הנפעמים. "אין ספק שזה נס רפואי".

זמן קצר לאחר מכן שוחרר טרנטון לביתו, לא לפני שהרופאים קבעו ניתוח נוסף בראשו - להשלמת החלק החסר בגולגולת, אך מבחינת ג'ניפר הנס הוא יומיומי ומתמשך. בדף תרומות מיוחד שהקימה עבורו ברשתות החברתיות, העלתה האם סרטונים העוקבים אחר מצבו של בנה, ובהם הוא נראה כשהוא צועד בעזרת הליכון ואפילו קולע סל. "אנחנו המומים מגודל הנס", אומרת ג'ניפר כיום, לצד התקווה הגדולה שהניתוח האחרון שצפוי לטרנטון, יעבור בשלום. 

כעת משוכנע טרנטון שהנס שאירע לו מגיע ממקום אחד ויחיד: "אין הסבר אחר לכך מלבד אלוקים. אין שום הסבר אחר, אפילו הרופאים אמרו את זה".

היכנסו לאתר שבע ברכות – 37,000 מנויים ומנויות מחכים לכם. והכל בחינם לחלוטין, כי... מי משלם היום על אתרי הכרויות?

תגיות:תרומת איבריםנעריםארה"בנסתרדמת

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה