חדשות בעולם

כוננות בישראל מפני נקמה איראנית: חשש מהתקפת טילים משטח סוריה

"אם מישהו מעוניין בשמירה על שרידותו של אסד, שיתכבד ויאמר לאסד למנוע התקפות טילים ומל"טים על ישראל"

  • כ"ב אייר התשע"ח
אסד (צילום: shutterstock)אסד (צילום: shutterstock)
אא

"אם אסד מאפשר לאיראן להפוך את סוריה לבסיס צבאי נגדנו, לתקוף אותנו משטח סוריה, הוא צריך לדעת שזה סופו" – את הדברים אמר הבוקר (שני) שר האנרגיה וחבר הקבינט המדיני ביטחוני, יובל שטייניץ, בראיון ל-ynet. "ישראל לא התערבה עד היום במלחמת האזרחים בסוריה. אסד יכול לאפשר או לא לאפשר להם לתקוף את ישראל משטח סוריה. הוא יכול לאפשר או לא לאפשר להם להכניס טילים, מערכות נ"מ, מל"טים לסוריה ואם הוא עושה את זה הוא צריך לדעת שיש תג מחיר".

עוד הוסיף שטייניץ והתייחס לנסיעתו הקרובה של ראש הממשלה נתניהו עם נשיא רוסיה פוטין. "מצוין שרה"מ נוסע. הוא פיתח דיאלוג חסר תקדים בתולדות ישראל עם פוטין, עם שליט רוסיה, זה חשוב מאוד. רוסיה היא מעצמה חשובה ויש לנו הרבה קשרים איתה ואינטרסים משותפים. לפעמים גם ניגודי אינטרסים אבל בדרך כלל גם הרבה שיתוף באינטרסים", אמר שטייניץ והוסיף: "כולם צריכים להבין שיש דברים, יש קווים אדומים מבחינתנו. אם מישהו מעוניין בשמירה על שרידותו של אסד, שיתכבד ויאמר לאסד למנוע התקפות טילים ומל"טים על ישראל".

כזכור, המודיעין הישראלי חשף אמש כי איראן תכננה פעולת נקם אכזרית כנגד ישראל, כתגובה לחשיפת הארכיון הענק שכלל את תוכניות הגרעין שלה לטווח רחוק. פעולת הנקם, שכללה מטח טילים ורקטות, לעבר בסיסי צה"ל בצפון הארץ, תוכננה להיום, יממה לאחר הבחירות בלבנון וימים ספורים לפני החלטתו של נשיא ארה"ב טראמפ האם להמשיך עם הסכם הגרעין השנוי במחלוקת.

תגיות:תקיפהאיראןישראלאסד

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה