חדשות בארץ

התרעה ביטחונית חמורה: "איראן מתכננת פיגוע טילים בישראל"

מקורות ביטחוניים טוענים כי איראן מתכננת פיגוע טילים בישראל, בשיתוף פעולה עם סוריה. הגורמים ציינו: "הטילים יכולים בוודאות להגיע לכל נקודה בארץ"

(אילוסטרציה: שאוטרסטוק)(אילוסטרציה: שאוטרסטוק)
אא

האם איראן מתכננת מתקפת טילים על ישראל? גורמים ביטחוניים ישראליים ציינו היום (ראשון) כי על פי מקורות שיש בידיהם –איראן מנסה לנקום בישאל באמצעות מתקפת טילים. החידוש שנחשף הוא שכחלק מכך מנסה איראן לקדם פיגוע הכולל שיתוף פעולה עם סוריה שמבוסס על מעורבות של מליציות שיעיות וחיזבאללה.

הגורמים שחשפו את הדברים ציינו כי בצה"ל מודעים לדבר ואף מוכנים להתגונן מפני פיגוע טילים. לדבריהם, בכוונתם של האיראנים להשתמש בטילים בעלי טווחים רחוקים מאוד שיכולים בוודאות לפגוע בכל אחת מהנקודות בשטח ישראל.

היום דווח בחדשות 10 כי האיראנים מתקדמים לקראת שימוש בטילים כבדים כמו ה"פתח 110. ההכנות לפיגוע החלו לפני מספר שבועות, וכיום יש מלאי של טילים כבדים בשטח סוריה. אותו מאגר הושמד בתקיפה הישראלית, אך האיראנים מקדמים תכנית חלופית. לפי הערכות במערכת הביטחון, הירי מסוריה יתבצע לעבר מטרות צבאיות, ולא לעבר מטרות אזרחיות, מה שעלול להסלים במהירות את המתיחות הגבוהה ממילא.

"נעמוד מול איראן בנחישות ועדיף עכשיו מאשר אחר כך", הצהיר ראש הממשלה נתניהו הבוקר בפתח ישיבת הממשלה. "התיאום הביטחוני בין ישראל לרוסיה. משמרות המהפכה מעבירות לסוריה נשק מדויק מלטים טילי קרקע ויחידות טילים שינסו לפגוע במטוסי חיל האוויר".

כנסו לשבע ברכות - הכרויות לדתיים בחינם. 37,000+ כרטיסים איכותיים, 900 חתונות ו-0 שקלים. ועכשיו עם עיצוב חדש למובייל ולאפליקציה!

תגיות:איראןישראלפיגוע טילים

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה