חדשות בארץ

חמאס הגביר את האבטחה על הנייה, מחשש להתנקשות בחייו על ידי ישראל

חמאס תגבר את האבטחה האישית סביב יו"ר הלשכה המדינית של הארגון, אסמאעיל הנייה, ובכירים נוספים בארגון. זאת בעקבות מידע על כוונה לבצע ניסיונות חיסול נגדם

  • כ"א אייר התשע"ח
(צילום: פלאש 90)(צילום: פלאש 90)
אא

ארגון הטרור חמאס הגביר את האבטחה סביב אסמאעיל הנייה, יו"ר הלשכה המדינית של הארגון, וכן על בכירים נוספים בארגון.

מקורות פלשתינים מוסרים כי האבטחה הוגברה משמעותית בשל חשש מהתנקשות באחד מראשי הארגון. מנגנוני המודיעין של חמאס בעזה מחזיקים במידע על "גורמים עלומים" המתכוונים להוציא לפועל את חיסולם של גורמים בכירים המבקרים ברצועת עזה.

בשל כך, החליטו בחמאס להגביר את האבטחה סביב בכירים בארגון וכן בכירים זרים ממדינות ערב, המבקרים ברצועת עזה. על פי הפרסום בעיתון הסעודי "א-שרק אל-אווסט", הוגברה האבטחה סביב בכירים בארגון, ובמיוחד סביב ראש הלשכה המדינית אסמאעיל הנייה. עדי ראייה מסרו כי לפחות 6 ג'יפים נוספו לשיירה של הנייה, במיוחד כשהוא מתרחק ממקום מגוריו.

כמו כן, בארגון הטרור החלו בחיפושים קדחתניים סביב חברי החולייה שהוציאה לפועל את ניסיון החיסול בראש הממשלה הפלשתיני. במסגרת זאת, נערכות פשיטות רבות ברחבי הרצועה בימים האחרונים, במטרה לסכל כוונה אפשרית של אנשי החולייה להוציא לפועל ניסיון חיסול נוסף. 

בתוך כך, אמש (מוצ"ש) 6 מחבלים מהזרוע הצבאית של ארגון הטרור חמאס נהרגו ושלושה נוספים נפצעו לאחר שככל הנראה ניסו לפרק טיל ישראלי שנפל ברצועה ולא התפוצץ. בחמאס האשימו את ישראל ואמרו כי מדובר במלכודת שהכין האויב הציוני להתנגדות הפלסטינית

על פי הדיווחים בעזה, טיל התפוצץ בעת שיחידת ההנדסה של גדודי אל קסאם, הזרוע הצבאית של חמאס פירקה אותו בבית מגורים בא-זוואידה. בעקבות הפיצוץ, הבית נהרס כליל.

ככל הנראה, המחבלים שנהרגו ונפצעו ניסו לפרק ראש קרב של טיל ששוגר ממטוס F16 ולא התפוצץ. בעזה מפנים אצבע מאשימה לכיוון ישראל, וטוענים שהטיל שלא התפוצץ היה מכשיר האזנה ממולכד, ששוגר על ידי צה"ל.

תגיות:חמאסהנייהישראל

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה