מעניין

מלצרית מצאה טיפ של 1,700 דולר, ומיד ידעה מה היא צריכה לעשות

מלצרית שמצאה 1,700 דולר על השולחן ששירתה, ידעה מה היא צריכה לעשות עם הכסף ולא בזבזה זמן יקר

בעיגול: המלצרית קיילי קיר בעיגול: המלצרית קיילי קיר
אא

זה היה עוד יום שגרתי במסעדה המקומית בפורטלנד, מיין, כשמלצרית בשם קיילי קיר מצאה ערימת מזומנים ענקית בתוך מעטפה, על אחד השולחנות שלה.

הלקוחה, גלן מורס, הייתה לקוחה קבועה במסעדה, וקיילי מיד הרגישה שמשהו אינו כשורה עם הטיפ השמן שקיבלה. "למרות ההתרגשות הרגעית, הבנתי שאולי יש סיכוי שגלן פשוט שכחה את הכסף", משחזרת קיילי בראיון לחדשות ABC. 

במעטפה היו שטרות של 17 שטרות של 100 דולר - דהיינו 1,700 דולר. "מיד חשדתי שמדובר בכסף שמיועד להוצאות העסק שידעתי שיש לה", מסבירה קיילי. אנחנו שומעים כל הזמן את הסיפורים האלה על מלצרים שנותנים להם טיפים ענקיים, אבל אחרי שראיתי את השם של גלן על המעטפה, ידעתי מיד שזה לא המקרה".

קיילי יצאה החוצה בריצה, והספיקה לאתר את גלן שבדיוק נכנסה למכוניתה. כצפוי, גלן הייתה בהלם נוכח המעטפה שקיילי הגישה לה. "הופתעתי מזה מאוד כי באותה המידה היא יכלה לקחת את המעטפה, להסתיר אותה איפשהו ולהגיד שהיא לא מצאה שום דבר אחרי שעזבתי", אומרת הלקוחה המאושרת. 

גלן מיד הציעה לפצות אותה בסכום כסף גדול, אבל "היא לא חיפשה פרס או שבח. היא רק רצתה לזכות במעשה הטוב, וזה הספיק לה", אמרה גלן בחיוך והוסיפה כי "זה מראה שיש עדיין אנשים אדיבים בעולם שלנו".

תגיות:טיפרשתמלצריתמרגש

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה