חדשות בעולם

הבית הלבן על נאום נתניהו: "חשיפת המוסד גילתה מידע חדש ומשמעותי"

מייק פומפאו, מזכיר המדינה בבית הלבן, הגיב במהלך הלילה (ג') לנאומו של נתניהו ואמר כי חשיפת המסמכים הסודיים על ידי המוסד הישראלי מהווה "גילוי מידע חדש ומשמעותי", ולא כפי שטענו רבים ברשתות החברתיות כי נתניהו לא חידש דבר

הבית הלבן (צילום: shutterstock)הבית הלבן (צילום: shutterstock)
אא

מייק פומפאו, מזכיר המדינה בבית הלבן, הגיב במהלך הלילה (ג') לנאומו של נתניהו ואמר כי חשיפת המסמכים הסודיים על ידי המוסד הישראלי מהווה "גילוי מידע חדש ומשמעותי", ולא כפי שטענו רבים ברשתות החברתיות כי נתניהו לא חידש דבר. 

בהודעה רשמית שיצאה מטעמו כתב פומפאו כי "העובדות במסמכים מתכתבות עם מה שארה"ב יודעת זמן רב - שלאיראן הייתה תוכנית גרעינית נרחבת וחשאית לפיתוח נשק גרעיני". לדבריו, עצם חשיפת המידע הזה על ידי המוסד מעיד על כך שאיראן נכשלה במאמציה להסתיר אותו מפני העולם ואף מאנשיה שלה. "המידע הזה מוכיח לנו כי השקר האיראני נחשף וכי המשטר האיראני מתכוון להשתמש בנשק ההרסני נגד השכנים שלו. לכן אסור שיהיה לו נשק גרעיני".

פומפאו אף התייחס לטענה שעולה כעת לכותרות, על פיה המידע אינו כזה חדש לארה"ב. "זה נכון חלקית", הוא אומר ומוסיף כי אינו יודע מדוע נתניהו בחר לגלות את המידע דווקא כעת אך בד בבד אומר כי רבים מהפרטים שהמסמכים הללו חושפים - חדשים לחלוטין עבור ארה"ב. "לגבי השאלה אם החומר חושף שאיראן הפרה את הסכם הגרעין, אנחנו משאירים את זה להחלטת הנשיא ועורכי הדין שלנו", נכתב. 

 

 

תגיות:נתניהונאוםמוסדמידעהבית הלבןחשיפהתגובה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה