חדשות בארץ

איך הגיבו בארץ ובעולם לנאום חוצב הלהבות של נתניהו הערב?

ראש הממשלה בנימין נתניהו נשא היום נאום חריג ביותר על האיום האיראני, במהלכו חשף בפני התקשורת העולמית מידע סודי חשוב שיש בידי ישראל. "מדובר בסט מודיעיני מן הגדולים שידע מדינת ישראל", אמר נתניהו בהתכוונו להפרות של איראן. כיצד הגיבו הגולשים בארץ ובעולם?

נתניהו במהלך הנאום הדרמטי (צילום מסך)נתניהו במהלך הנאום הדרמטי (צילום מסך)
אא

ראש הממשלה בנימין נתניהו נשא היום נאום חריג ביותר על האיום האיראני, במהלכו חשף בפני התקשורת העולמית מידע סודי חשוב שיש בידי ישראל. "מדובר בסט מודיעיני מן הגדולים שידע מדינת ישראל", אמר נתניהו בהתכוונו להפרות של איראן.

כלי התקשורת הגדולים בארץ ובעולם סיקרו את הנאום - שנעשה ראשית בשפה האנגלית לטובת העיתונאים הזרים, ורק לאחר מכן בעברית, והרשתות החברתיות התמלאו חיש קל בתגובות מתגובות שונות.

אז מה חושבים בארץ ובעולם על הנאום יוצא הדופן של ראש הממשלה? לפניכם מקצת התגובות:

"'באין תחבולות יפול עם'. הישג אדיר למושג, הופעה מדהימה של נתניהו. אור לגויים", צייץ שרון גל בחשבון הטוויטר שלו.

"מדובר במאגר מסמכים ענק שנתפס בידי ישראל ומוכיח לפי הטענה, שאיראן רימתה את העולם ביחס לתוכנית הגרעין שלה", צייץ גם העיתונאי עמית סגל. "מדהים. לא זוכר ראש ממשלה ישראלי שחושף כך כמעט בזמן אמת - הישג של המוסד. הוא למעשה מספר: כאן, במתחם הזה, שהו סוכני מוסד".

"חוסר אחריות של ראש הממשלה להפחיד מדינה שלימה במשך יום שלם, ובוודאי חוסר אחריות לבצע מהלך כזה ביום כל כך נפיץ", כך התבטא יו"ר המחנה הציוני אבי גבאי על נאומו של ראש הממשלה.

גם נשיא ארה"ב הגיב לפני זמן קצר לנאום של נתניהו על האיום הגרעיני של איראן, ובחשבון הטוויטר שלו צייץ כי "אני חושב שמה שקרה היום ובזמן האחרון באופן כללי, הוכיח שצדקתי ב-100%".

 

ואיך הגיבו גולשים בעולם עם פרסום הנאום?

"זה ידוע מזה זמן רב שאיראן היא התוקפת המובילה במזרח התיכון, וישראל ומדינות אחרות במזרח התיכון נתונות תחת איומה. הליצן לשעבר שכיהן בנשיאות ארה"ב - לא עשה דבר מלבד להעניק לאיראן את המימון שבעזרתו תוכל להמשיך ולשחק את התפקיד הזה. ברק חוסיין אובמה זכה בפרס נובל לשלום על כך שלא עשה דבר, ואז הלך ונתן לאיראן את היכולת להמשיך בתוכנית הגרעין שלה. איזו בדיחה. עכשיו שאר העולם נשאר להתמודד עם הבלאגן הזה", כתב גולש בשם patriotinaus.

"לישראל יש את הזכות להגן על עצמה כנגד חוסר השפיות של המדינות האסלאמיות. כל הכבוד ישראל", צייץ גולש בשם ג'ון סטופמן.

"אובמה שונא את ישראל", כתב גולש נוסף בשם Rltmd. "הוא חתם על הסכם בידיעה שאיראן מתכננת להפוך את ישראל לאבק, בדיוק המילים שבהן השתמש מנהיג איראן לאחר שהעסקה נחתמה".

"איך אני אוהב יהודים", כתב גולש בשם Amin G. Smith, ספק באירוניה ספק ברצינות. "גם אני אוהבת את היהודים ואת ארץ הקודש", הצטרפה גולשת בשם היידי לדבריו.

"מדהים. מאיפה הם קיבלו את האינטיליגנציה הזו? ישראל נהדרת", כתב גולש בשם סטפן קיממיה.

"גם ישראל מחומשת עם טילי גרעין", כתב גולש בשם MrB1923, אך שב בו בבושת פנים לאחר שגולש בשם lala land הלם בו עם תגובתו: "נכון, אבל הם לא מפרים שום הסכמים ומתכננים להפציץ מדינות".

"על מנת שכל 'ראיה' כזו תילקח ברצינות", כתבה גולשת בשם Ebola Kola, "על הישראלים להוכיח שהם לא יצרו את כל זה בעצמם. תוכיחו שזה בא מאיראן או שזה לא שווה".

צפו בנאומו של ראש הממשלה בנימין נתניהו:

(צילום: מתוך חשבון הטוויטר של ראש הממשלה)

תגיות:נאוםתגובות

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה