סלבס בהתחזקות

"אומר תודה לבורא עולם": שדרן הרדיו המפורסם מניח תפילין מדי יום - כבר שנה 

סדר היום שלו עמוס לעייפה בהגשת תוכניות רדיו, אירועים ופסטיבלים שונים - אך לשדרן הרדיו המפורסם אליקו, שמגיש תוכניות למעלה מ-20 שנה, יש זמן מיוחד במשך היום שאותו אין לו סיכוי לפספס, ולא משנה כמה לחץ מופעל עליו באותו יום: זמן הנחת התפילין שקיבל על עצמו לפני כשנה

(צילום: shutterstock)(צילום: shutterstock)
אא

סדר היום שלו עמוס לעייפה בהגשת תוכניות רדיו, אירועים ופסטיבלים שונים - אך לשדרן הרדיו המפורסם אליקו, שמגיש תוכניות למעלה מ-20 שנה, יש זמן מיוחד במשך היום שאותו אין לו סיכוי לפספס, ולא משנה כמה לחץ מופעל עליו באותו יום. הזמן הזה הוא הנחת התפילין שקיבל על עצמו לפני כשנה. "בשנה האחרונה אני מניח תפילין כל בוקר, אומר תודה לבורא עולם על המקום שבו אני נמצא", אומר אליקו בראיון ל'ווינט'. 

בראיון דיבר אליקו גם על חשיבות המשפחתיות, בפרט כשמדובר באדם עמוס כמותו. "השנה קיבלתי החלטה שבין אחת לשתיים בצהריים - אני לא קובע פגישות, כדי להיות עם הילדים. זו הפעם הראשונה בחיים שאני עושה את זה, כי הבנתי שאלה דברים שמתפספסים ולא חוזרים".


וגם על חשיבות כל דקה ודקה של היום, יש לו לשדרן הפופולרי מה לומר. "אנשים בטוחים שאני בא לתוכנית בארבע אחר הצהריים ובשאר היום עושים לי מסאז', אבל הבוקר שלי נפתח מוקדם, וכבר בשש בבוקר אני עונה לטלפונים", הוא אומר. 

לדבריו, למרות שהוא ישן ממש מעט במשך הלילה "זה לא גורם לי לתפקד פחות טוב, כי אני איש של עבודה ושינה מוחזקת אצלי כבזבוז זמן. גם אם יש לי יום פנוי אני דואג שלא יהיה לי זמן פנוי", הוא אומר. "אני רץ מפגישה אחת לשנייה, יש פגישות תוכן עם מפרסמים בתוכנית, אני בונה פרומואים, עושה שידורי חוץ ונורא אוהב את מה שאני עושה".

תגיות:התחזקותרדיוסלבס

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה