חדשות בארץ

דרום תל אביב: אלמנה תלתה שלט ’בעד גירוש מסתננים’, והותקפה

האלימות נגד תושבי דרום תל אביב עולה שלב: תושבת ותיקה בשכונת שפירא שתלתה שלט בחזית ביתה ובו נכתב 'השיקום מתחיל בגירוש' - הותקפה על ידי אלמונים שהשליכו אבנים אל ביתה, וגרמו לנזק ברכוש

(צילום אילוסטרציה: פלאש 90)(צילום אילוסטרציה: פלאש 90)
אא

האלימות נגד תושבי דרום תל אביב עולה שלב: תושבת ותיקה בשכונת שפירא שתלתה שלט בחזית ביתה ובו נכתב 'השיקום מתחיל בגירוש' - הותקפה על ידי אלמונים שהשליכו אבנים אל ביתה, וגרמו לנזק ברכוש. 

האישה בשנות ה-60 לחייה, חזרה לביתה בשלוש לפנות בוקר, וראתה שהחתול רועד מפחד ומתחבא מתחת לשולחן - אך רק כשנכנסה פנימה, וראתה את הנתזים על מיטתה, הבינה מה קרה. "שברו לי כמה שלבים במרפסת שאני יושבת בה המון שעות. אבל כזו הייתה יכולה לגמור אותי", היא אומרת לאתר 'מידה' ומוסיפה: "תודה לא-ל שלא הייתי בבית".

לדבריה, מי שאחראי למעשה הנפשע הוא לא אחר מאשר המסתננים ואנשי השמאל "שהתנחלו לנו בשפירא, כבשו את השכונה שגדלתי בה ומאיימים על כל מי שתומך בגירוש", היא אומרת בקול רועד. לדבריה, תחילה התבקשה להוריד את השלט, וכשלא הסכימה לכך, הם עברו לשלב הבא - האלימות הפיזית. "הם קוראים לנו נאצים ופשיסטים, אבל אני לא הרמתי יד מעולם על אף אחד. הם כן. לא ישנתי כל הלילה מרוב חרדה, חדרו לי למרחב הפרטי, לבית שלי. מי יכול להבטיח לי שבפעם הבאה זה לא יהיה בקבוק תבערה?".

 

"אנחנו לא מזיזים למשטרה, הם לא סופרים אותנו"

לדבריה, אותם אנשי שמאל הם אנשים צעירים שהגיעו לשכונה, ומתנהגים בה כבעלי הבית. "הם מדברים אליי בחוצפה כי אני תומכת בגירוש, וחוץ מזה יש כאן חבורה של צעירים בני 15-18 שמורכבת מילדים של מסתננים שהתחברו עם ערבים מיפו. הם מסתובבים כאן כמעט כל ערב, משתכרים, עושים רעש. הערתי  להם כמה פעמים בצורה מנומסת שיתחשבו בנו, אבל מרגע שהם ראו את השלט שלי על המרפסת שאני בעד הגירוש, התחילו לקלל אותי ולאיים עליי. אני לא יודעת בוודאות שזה הם, כי בכלל לא נפתחה חקירת משטרה", סיכמה. 

עוד מוסיפה האלמנה בכאב, ואומרת כי גם יחס המשטרה לתושבים אינו מבטיח. "אנחנו לא מזיזים למשטרה. אנחנו מבקשים פעם אחר פעם להגביר סיורים באזור, גם מהעירייה, אבל אף אחד לא מקשיב. הם לא סופרים אותנו", היא חותמת. 

ממשטרת ישראל נמסר בתגובה כי ד' מוזמנת להגיש תלונה בתחנת המשטרה - דבר שלא נעשה עד כה, וכן נטען כי "ניידות משטרת ישראל מוזעקות לטיפול באירועים בהם נשקפת סכנה, ונדרשת הצלת חיים מידית. במקרים שאינם כאלה, מופנים הפונים למסירת תלונה בתחנת המשטרה".

תגיות:גירושמסתנניםתל אביבבעד

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה