חדשות בארץ

אברי גלעד דמע בשידור חי: "הנספים היו אמורים להיות התלמידים שלי"

בעקבות האסון הכבד שבו נספו תשעה נערים ונערות בנחל צפית שבערבה, העיתונאי אברי גלעד מפרסם כעת פוסט קורע לב שבו הוא מספר כי מדובר בנערים שהיו אמורים להיות תלמידיו בשנה הבאה, במכינה הקדם צבאית שבה הוא מלמד. "תנחומים למשפחות ולחברים, אין מילים בספר המילים שלי לנחם אתכם עכשיו", הוא כותב

אברי גלעד עם דמעות בעיניו, מיד לאחר היוודע האסון (צילום מסך)אברי גלעד עם דמעות בעיניו, מיד לאחר היוודע האסון (צילום מסך)
אא

בעקבות האסון הכבד שבו נספו תשעת הנערים בנחל צפית שבערבה, העיתונאי אברי גלעד מפרסם כעת פוסט קורע לב שבו הוא מספר כי מדובר בנערים שהיו אמורים להיות תלמידיו בשנה הבאה, במכינה הקדם צבאית שבה הוא מלמד. "אני מורה במכינה הנהדרת הזאת כבר שבע שנים", כותב גלעד ומציין כי כעת הוא נמצא בשנת שבתון.

המשיך גלעד וכתב כך: "בשנה הבאה הייתי עובר איתם את השנה הכי משמעותית בחייהם, שנה של לימוד הארץ, היהדות, נפש האדם וכל מה שמחבר אותנו לכאן. מי היה חושב שבסוף, או בעצם לפני ההתחלה, זה יהיה החיבור. המכינה הזאת נולדה משכול. בנה של המייסדת נהרג בשירותו בצה"ל, ומפעל ההנצחה שבחרה אמו להקים הוא המכינה המפוארת הזאת.

"עכשיו מכה השכול שוב, הפעם במועמדים ללימוד במכינה. הלב שלי קרוע על הנערות והנערים כי טובים במדינה שהשתוקקו להגיע ללמוד איתנו, ועכשיו יהפכו לפנים על קיר הנצחה - בלי שזכינו להכיר אותם, את נפשם המיוחדת, את עולמם, את מצוינותם".

את דבריו חתם גלעד בדברי ניחומים למשפחות הנספים, וכתב כי הוא "מקווה שהאסון הכבד הזה לא יפגע בדרכה של המכינה שלנו לקחת בני נוער טובים, ולעשות אותם הכי טובים. תנחומים למשפחות ולחברים, אין מילים בספר המילים שלי לנחם אתכם עכשיו".

תגיות:ערבהאברי גלעדנעריםשיטפונותאסון

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה