חדשות בעולם

משטרת מלזיה פרסמה את תמונת החשוד בחיסול המהנדס

המשטרה טוענת כי המחסלים עדיין שוהים בתוך המדינה. המפכ"ל המלזי, שנשאל האם ארגוני מודיעין זרים מעורבים בחיסול, השיב: "איני יכול לאשר או להכחיש, אבל הם מאומנים היטב"

  • י' אייר התשע"ח
תמונת החשודתמונת החשוד
אא

משטרת מלזיה פרסמה הלילה (רביעי) את תמונתו של אחד החשודים בחיסול המהנדס הפלסטיני, ד"ר פאדי אל-בטש. האחרון, כזכור, נורה למוות בקואלה לומפור, בירת מלזיה, ביום שבת. מפכ"ל המשטרה, מוחמד פוזי הרון, אמר כי שני החשודים שקלסתרוניהם פורסמו, עדיין נמצאים בשטחה של המדינה. 

אחד החשודים נראה בעל גוון עור בהיר, שיער שחור וזקן מחודד. לאחר פרסום תמונתו אמר המפכ"ל כי הוא "עשוי לשנות את הופעתו החיצונית. ייתכן והוא עשה שימוש במסמכים מזויפים. הוא הותיר את האופנוע מסוג קוואסקי, ולא מסוג BMW כפי שחשדו תחילה, ליד אגם המרוחק כתשע דקות נסיעה מזירת החיסול". עוד הוסיף, כי שני החשודים ירו לפחות 14 כדורים לעבר אל-בטש ליד הדירה שלו כשהוא בדרך למסגד. על השאלה האם אל-בטש חוסל על ידי סוכני מודיעין זרים אמר: "איני יכול לאשר או להכחיש זאת. אנחנו עדיין חוקרים, אבל אנחנו מעריכים שהם מאומנים היטב מאחר שהחיסול בוצע באופן מקצועי". כזכור, ארגונים שונים מאשימים את ישראל בחיסולו.

משפחתו של המהנדס הודיעה כי גופתו תוחזר היום לרצועה דרך מעבר במעבר רפיח. בישראל מתנגדים להעברת גופתו לעזה, אך מצרים כבר אישרה את העברת הגופה. המצרים הבהירו כי הם נשארים מחויבים להשבת האזרחים הישראלים המוחזקים בידי חמאס וגופותיהם של חללי צה"ל - הדר גולדין ואורון שאול.

תגיות:משטרהמלזיהמהנדס

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה